Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Restaurant Week z Klarną – zapłać później za festiwalową rezerwację

Klarna została oficjalnym partnerem październikowej edycji Restaurant Week. Dzięki temu uczestnicy będą mogli zapłacić za uczestnictwo za 30 dni. Nawiązując współpracę z organizatorem wydarzenia – Restaurant Club – Klarna rozszerzyła zakres działalność w Polsce o branżę gastronomiczną.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

Klarna ogłosiła partnerstwo z Restaurant Club, który, tym samym, dołączył do 4 tys. działających w Polsce sprzedawców oferujących opcję „Zapłać za 30 dni” od Klarny. Od teraz miłośnicy jedzenia będą mogli płacić za uczestnictwo w festiwalu Restaurant Week oraz innych wydarzeniach kulinarnych organizowanych przez Restaurant Club w ciągu 30 dni, bez dodatkowych opłat.

Naszym celem jest połączenie restauracji z jak największą liczbą polskich miłośników jedzenia i zaoferowanie im innowacyjnych usług, w tym lepszych i bardziej elastycznych metod płatności Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Klarną, które moim zdaniem pomoże nam mocniej skoncentrować się na konsumentach – stwierdził Maciej Żakowski, współtwórca Restaurant Club

Partnerstwo z Restaurant Club i sponsorowanie Restaurant Week to ekscytujący moment dla Klarny w Polsce, ponieważ ruszamy na podbój płatności w nowym segmencie rynku – festiwali kulinarnych i gastronomii. Jesteśmy pewni, że uczestnicy Restaurant Week docenią wygodę jaką daje im Klarna  – powiedział Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku Restaurant Week rozpocznie się w środę 12 października i potrwa aż do 13 listopada. Miłośnicy jedzenia będą mieli okazję spróbować najlepszych dań z najbardziej oryginalnych restauracji. Festiwal jest wierny filozofii zero-waste – #SzanujJedzenie.

 Dzięki innowacyjnemu systemowi pre-rezerwacji, który oferuje możliwość wcześniejszego wyboru menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. Przy okazji realizując transakcję przez Internet, goście Restaurant Week będą mogli w łatwy sposób opłacić rezerwację Klarną i cieszyć się doświadczeniami, za które zapłacą w ciągu 30 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się