Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Hoop Cola tytularnym sponsorem Hoop Likes Festival – festiwalu ludzi internetu

Marka Hoop Cola kontynuuje strategię działań dla ludzi internetu i promuje hasło „można inaczej”.
O autorze
1 min czytania 2014-09-17

Po majowym wydarzeniu – pierwszym internetowym talent show, w którym marka szukała nowej gwiazdy Youtube’a, przyszła kolej na kolejny krok. Hoop Cola została tytularnym sponsorem pierwszego festiwalu ludzi internetu „Hoop Likes Festival”.

26 i 27 września halą Amber Expo w Gdańsku zawładną gwiazdy internetu i ich fani. Pierwsza edycja festiwalu połączy wiele dziedzin: gry, modę, kuchnię oraz muzykę. Wystąpią m.in. Bednarek, Grubson, Margaret, CurlyHeads z Dawidem Podsiadło, The Dumplings, SA Wardęga i Abstrachuje.tv.  

Hoop LikesFestival Gdańsk 2014 to wyjątkowe wydarzenie interaktywne i multimedialne. W Gdańsku wystąpią gwiazdy znane z ekranów komputerów: blogerzy, vlogerzy, youtuberzy i muzycy, którzy jako główne miejsce swojej aktywności wybrali sieć. Będzie można ich spotkać na żywo, poznać i wejść z nimi w interakcję. To pierwsza impreza, która w taki sposób łączy światy online i offline w różnych dziedzinach: muzyki, gier, mody i kuchni.

Wspieramy ludzi, którzy patrzą na świat inaczej niż inni, którzy budują swoje życie i karierę nie w tradycyjny sposób, ale w Internecie. To ciekawe postaci, które potrafią zadziwić, rozśmieszyć, a przede wszystkim pokazać, że można inaczej, zgodnie z filozofią marki Hoop Cola – wyjaśnia Patrycja Giurko, Marketing Manager, Hoop Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Festiwal podzielony jest na pięć stref:

  • Music Zone – na scenie muzycznej wystąpią m.in. Bednarek, Grubson, The CurlyHeads z Dawidem Podsiadło, Cezik, The Dumplings, Margaret, Grubson, Ifi Ude, Karolina Czarnecka i  Young Stadium Club.
  • Fashion Zone –  w  strefie mody zobaczyć będzie można pokazy młodych projektantów zainspirowanych technologią: Małgorzaty Dudek i Macieja Sieradzkiego, performance Gedeon Cosplay i fluorescencyjne show Zee, inspirowane mangą.  
  • Game Zone – w tej strefie  będzie można zagrać w Fifę, LoL i Battlefielda z graczami  najpopularniejszymi na polskim YouTube: SA Wradęgą, Rockiem, SKFF, Gimperem.
  • Food Zone – strefa kulinarnych aktywności, szaleństwom live cookingu oddawać się tu będą: Piotr Ogiński z Kocham Gotować, Chwytak, Red Lipstic Monster i Czesław Mozil.
  • Likes Zone – tu spotkać będzie można m.in.Jessikę Mercedes, Raadzką,  Maffashion, Niezapominajkę, ekipę Abstrachuje i Z Dupy.

Jednocześnie, dzięki współpracy z serwisem veedo – zarówno sceny, jak i backstage – będzie można podglądać w streamingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Start festiwalu 26 września o 17.00 w hali AmberExpo w Gdańsku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegółowe informacje o festiwalu oraz o biletach znajdują się na stronie.