On Board PR dla Virgin Mobile Polska

Za nowe działania wizerunkowe dla marki Virgin Mobile Polska, jednego z największych operatorów telefonii komórkowej na świecie, odpowiedzialna będzie agencja On Board PR.
O autorze
1 min czytania 2014-09-17

Do zadań agencji należeć będzie przede wszystkim komunikacja PR relaunchu marki na Polskim rynku, prowadzenie biura prasowego Virgin Mobile Polska i akcje specjalne, w tym współpraca z blogerami.

Współpracę rozpoczęto na początku sierpnia br. na czas nieokreślony, a za działania na rzecz marki odpowiedzialny jest zespół pod kierownictwem Michała Nowaka.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej agencję socialmediową Think Kong.

Virgin Mobile Polska to operator mobilny, obecny na polskim rynku od 2012 roku. Główną grupą docelową są młodzi ludzie ceniący sobie wolność od zobowiązań abonamentowych oraz uczciwe zasady działania. Prosta i przejrzysta taryfa pre paid Virgin Mobile została wybrana aż pięciokrotnie najlepszą ofertą na polskim rynku w prestiżowym zestawieniu branżowym MyMobile.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj