Grupa PZL poszerza zespół agencji PZL, do którego dołączyły trzy osoby. Pola Gretkowska objęła stanowisko junior copywritera a kolejne dwie osoby – Ivanna Vovk oraz Julia Krawczyk – zasiliły dział Design, odpowiednio na stanowiskach graphic & motion designerki oraz junior graphic designerki. Obie pracują w teamie kierowanym przez Huberta Barczaka, head of design. Tym samym PZL wzmacnia dodatkowo swoje kompetencje w zakresie brandingu i projektowania opakowań.
Jednocześnie do agencji digitalowej Buzzgrow dołączył Kamil Gajdek, który objął stanowisko creative & content managera. Kamil blisko 9 lat spędził w dziale marketingu marki X-KOM, tworząc i realizując wiele nowatorskich kampanii digitalowych, różnego rodzaju aktywacji konsumenckich, projektów gamingowych i technologicznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W tym oraz przyszłym roku, jako Grupa PZL, mocno stawiamy na rozwój działu brand design w ramach struktur agencji PZL oraz ciągły rozwój zasobów digitalowych, które wspólnie z naszą spółką córką agencją Buzzgrow mają prowadzić do jeszcze pełniejszej integracji oferowanych przez PZL i Buzzgrow usług. W związku z tym zdecydowaliśmy o poszerzeniu zespołu o kilka osób, które z jednej strony wspierać będą dział kreacji w myśleniu koncepcyjnym a z drugiej będą realizowały projekty z zakresu brand designu i projektowania graficznego. Również w agencji Buzzgrow zwiększa się spektrum i zakres realizowanych projektów digitalowych, dlatego bardzo się cieszę, że dołącza do nas Kamil Gajdek, którego duże doświadczenie w tym zakresie pomoże nam jeszcze lepiej i bardziej kompleksowo realizować onlinowe projekty – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL i Buzzgrow.