Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku
Od dzisiaj użytkownicy mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka.
Wybranie Pokaż więcej tymczasowo zwiększy wynik rankingu dla tego posta i postów mu podobnych. Jeśli wybierzesz Pokaż mniej, tymczasowo obniżysz jego wynik w rankingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poprzez wprowadzanie nowych opcji uwzględniających preferencje użytkowników Meta udoskonala swoje systemy AI, aby stawały się inteligentniejsze i skuteczniejsze.
Firma pracuje także nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią użytkownikom dostosowywanie treści, które wyświetlają im się w Aktualnościach. Te narzędzia to m.in. Ulubione oraz opcje Wycisz i Wznów obserwowanie – można je znaleźć w preferencjach Aktualności.
Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing