Meta ogłasza nowe narzędzia do personalizacji Aktualności na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meta ogłasza nowe narzędzia do personalizacji Aktualności na Facebooku

Meta ogłasza nowe funkcje, które pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Wszystko po to, aby mogli odkrywać i przeglądać najbardziej istotne dla nich treści.

Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku

Od dzisiaj użytkownicy mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybranie Pokaż więcej tymczasowo zwiększy wynik rankingu dla tego posta i postów mu podobnych. Jeśli wybierzesz Pokaż mniej, tymczasowo obniżysz jego wynik w rankingu.

Poprzez wprowadzanie nowych opcji uwzględniających preferencje użytkowników Meta udoskonala swoje systemy AI, aby stawały się inteligentniejsze i skuteczniejsze.

Firma pracuje także nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią użytkownikom dostosowywanie treści, które wyświetlają im się w Aktualnościach. Te narzędzia to m.in. Ulubione oraz opcje Wycisz i Wznów obserwowanie – można je znaleźć w preferencjach Aktualności.

Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij