Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Meta ogłasza nowe narzędzia do personalizacji Aktualności na Facebooku

Meta ogłasza nowe funkcje, które pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Wszystko po to, aby mogli odkrywać i przeglądać najbardziej istotne dla nich treści.
O autorze
0 min czytania 2022-10-06

Show more i Show less – nowa metoda personalizacji Aktualności na Facebooku

Od dzisiaj użytkownicy mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka. 

Wybranie Pokaż więcej tymczasowo zwiększy wynik rankingu dla tego posta i postów mu podobnych. Jeśli wybierzesz Pokaż mniej, tymczasowo obniżysz jego wynik w rankingu.

Poprzez wprowadzanie nowych opcji uwzględniających preferencje użytkowników Meta udoskonala swoje systemy AI, aby stawały się inteligentniejsze i skuteczniejsze.

Firma pracuje także nad kolejnymi rozwiązaniami, które ułatwią użytkownikom dostosowywanie treści, które wyświetlają im się w Aktualnościach. Te narzędzia to m.in. Ulubione oraz opcje Wycisz i Wznów obserwowanie – można je znaleźć w preferencjach Aktualności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing