Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IAB ExpertPanel: E-commerce w Polsce 2022 – bezpłatny webinar dotyczący najnowszego raportu branżowego

IAB ExpertPanel to dyskusja ekspertów związana z premierą dziesiątej edycji publikacji „E-commerce w Polsce 2022”, stanowiącej raport z badania na temat zakupów w sieci. Publikację przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-10-06

Odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie 77%, przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%) – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”, który ukazał się już po raz dziesiąty.

Raport do pobrania TUTAJ.

Podczas najbliższego IAB ExpertPanel omówione zostaną wyniki Raportu w gronie przedstawicieli firm tworzących publikację, jak i marek współtworzących polski rynek e-commerce. W panelu udział wezmą m.in.:

  • Marcin Niemczyk, PBI
  • Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, VMLY&R, Szef Grupy Robocze E-commerce przy IAB Polska
  • Piotr Stanoch Dyrektor Performance & Big Data, Grupa Wirtualna Polska
  • reprezentant Gemius
  • przedstawiciel InPost
  • przedstawiciel ING Bank Śląski

Wydarzenie odbędzie się 20 października, w godz. 12:00-14:30 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja pod linkiem: TUTAJ.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się