Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„TIGER mówi” – konkursowe wyzwanie dla fanów tekstów Tygrysa

„Seba z Podlasia”, „Marceli z Łodzi”, „Żaneta z Żor” – bohaterów popularnych spotów z serii „TIGER Show” zna już chyba każdy. Słynne teksty dialogów Tygrysa i sowy, kury oraz sarny – od miesięcy bawią wszystkich tych, którzy cenią sobie nietuzinkowy humor z tygrysim pazurem.
O autorze
1 min czytania 2014-09-17

Tym razem TIGER proponuje swoim fanom wyjątkowy konkurs. „TIGER Show” powraca w trzech wersjach językowych – czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. Zadaniem uczestników konkursu jest wcielenie się w rolę scenarzysty i napisanie własnych dialogów do jednego z trzech spotów, w wybranej wersji językowej. Każdego dnia, spośród wszystkich zgłoszeń, jury wybiera autora najlepszych tekstów i nagradza go słuchawkami Beats by Dre. Solo HD. Finałem konkursu będzie wytypowanie trzech zwycięzców, spośród stu najpopularniejszych zgłoszeń w każdej kategorii („Sowa”, „Kura”, „Sarna”). Najlepsi z najlepszych otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł, a także unikalną możliwość zaistnienia w świecie reklamy. Na podstawie zwycięskich propozycji – powstaną dialogi do oficjalnych spotów marki TIGER. Szczegóły konkursu dostępne na stronie: www.tigermowi.pl . Akcji „TIGER mówi” towarzyszą spoty promujące konkurs, które są emitowane w serwisach VOD i You Tube oraz na kanałach rozrywkowych, takich jak MTV czy Viva.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Lemon Sky JWT
Dom mediowy: Mindshare
Czas trwania konkursu: 08.09 – 19.10


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj