Tym razem TIGER proponuje swoim fanom wyjątkowy konkurs. „TIGER Show” powraca w trzech wersjach językowych – czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. Zadaniem uczestników konkursu jest wcielenie się w rolę scenarzysty i napisanie własnych dialogów do jednego z trzech spotów, w wybranej wersji językowej. Każdego dnia, spośród wszystkich zgłoszeń, jury wybiera autora najlepszych tekstów i nagradza go słuchawkami Beats by Dre. Solo HD. Finałem konkursu będzie wytypowanie trzech zwycięzców, spośród stu najpopularniejszych zgłoszeń w każdej kategorii („Sowa”, „Kura”, „Sarna”). Najlepsi z najlepszych otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł, a także unikalną możliwość zaistnienia w świecie reklamy. Na podstawie zwycięskich propozycji – powstaną dialogi do oficjalnych spotów marki TIGER. Szczegóły konkursu dostępne na stronie: www.tigermowi.pl . Akcji „TIGER mówi” towarzyszą spoty promujące konkurs, które są emitowane w serwisach VOD i You Tube oraz na kanałach rozrywkowych, takich jak MTV czy Viva.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Lemon Sky JWT
Dom mediowy: Mindshare
Czas trwania konkursu: 08.09 – 19.10
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024