Kodyrabatowe.pl wchodzą do Indii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kodyrabatowe.pl wchodzą do Indii

Couponauda.in, nowy portal z kodami rabatowymi do sklepów internetowych wchodzi na rynek indyjski. Portal jest częścią krakowskiej grupy International Coupons, która działa już w kilkunastu krajach na świecie. W Polsce pod nazwą kodyrabatowe.pl oraz m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Brazylii.

Portal ma na celu dostarczenie indyjskim użytkownikom najbardziej atrakcyjnych kodów rabatowych, voucherów i zniżek do sklepów internetowych. Można tam znaleźć oferty zarówno największych sklepów, działających pod szyldami znanymi na całym świecie (Amazon, Bata czy KFC), jak i lokalnego e-biznesu, skupionego głównie na indyjskim rynku (Yebhi, Flipkart, czy Kyazoonga).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Do wejścia na rynek indyjski szykowaliśmy się od pewnego czasu, z uwagą przyglądając się rozwojowi e-commerce w tym kraju. Obecnie jest to rynek, który rośnie najszybciej na świecie za sprawą coraz powszechniejszego dostępu do sieci i bogacącej się klasy średniej, która nie ma czasu na tradycyjne zakupy. Perspektywy są obiecujące, bo według sierpniowej analizy oddziału PwC w Kalkucie w najbliższych latach firmy z całego świata zainwestują tam nawet 20 miliardów dolarów na rozwój infrastruktury i logistyki - mówi Alan Steczko, Indian Market Manager portalu Couponada.in.

Obecnie w Indiach jest niespełna 250 milionów internautów, co oznacza, że nieco ponad 19 proc. populacji ma dostęp do sieci. W tym roku przynajmniej raz zakupy przez sieć zrobiło 25 milionów użytkowników, a według prognoz do 2020 roku liczba ta wzrośnie do ponad 100 milionów. W zeszłym roku wydano tam ponad 2 miliardy dolarów na e-zakupy, co stanowi ponad 3 proc. całej wartości zorganizowanego handlu. Najbardziej popularnymi kategoriami kupowanych produktów są tam elektronika (34 proc.), odzież i dodatki (30 proc.) oraz książki (15 proc.).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij