Milion biletów w super cenach w promocji PKP Intercity

PKP Intercity wprowadza milion biletów w super cenach, a informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide, która odpowiadała za wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie do niej strategii kampanii 360 w telewizji, radiu, internecie i outdoorze.
O autorze
1 min czytania 2022-10-11

Polacy kochają podróżować, a PKP Intercity chce, by kolej była środkiem transportu pierwszego wyboru. Aby zachęcić do jesiennych podróży po Polsce, PKP Intercity wprowadza do sprzedaży milion biletów w super cenach, które zapewnią pasażerom możliwość jeszcze tańszych przejazdów.  

Kampania jest kolejną odsłoną platformy „Zakochaj się w kolei”, która miała swoją premierę wiosną tego roku. Historia zakochania Romana i Julii jest utrzymana w lekkim i bezpośrednim tonie.

Do zadań agencji Publicis Worldwide należało wypracowanie idei „Milion biletów w super cenach” i stworzenie strategii kampanii 360. Spot telewizyjny wyemitowany zostanie zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych należących do TVP i Polsatu.

Kreacje wideo zobaczymy w kanałach należących do najpopularniejszych stacji telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych PKP Intercity. Za ich produkcję odpowiada studio Film Produkcja, a za post-produkcję Human Ark. Spoty radiowe wyemitują stacje  tj. TIME, RMF i Polskie Radio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przypadku internetu reklamy zobaczymy na łamach serwisów Meta, Google Ads, YT, mailing, programmatic, FB, IG oraz Twitter. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych w największych miastach w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing