W ramach podpisanej umowy platforma Kliniki.pl została partnerem strategicznym start-upu eGabinet. Celem współpracy jest stworzenie kompleksowego narzędzia, które usprawni i uporządkuje procesy związane z działalnością lekarską – od momentu umówienia wizyty, jej przeprowadzenia, stworzenia bazy informacji medycznych po wystawienie e-dokumentów. Synergia przyniesie także bezpośrednie korzyści dla samych pacjentów.
Spółki podpisały umowę w pierwszej połowie lipca 2022 roku, a obecnie są na etapie finalizacji zaplanowanych działań. Ich celem jest digitalizacja i rozwój ochrony zdrowia, a tym samym usprawnienie procesów obsługi pacjentów i znaczące wsparcie administracji, a także lekarzy. Placówki korzystające z usług spółek posiadają wszelkie informacje na temat swojej działalności i dokumentacji badanych w jednym miejscu.
Zobacz również
Ponadto konsultacje umawiane przez portal Kliniki.pl u lekarzy korzystających z usług eGabinet niebawem automatycznie pojawią się w grafikach specjalistów w aplikacji. Synergia ma także na celu wyjście naprzeciw potrzebom pacjentów, którzy otrzymają możliwość umawiania wszystkich wizyt za pomocą jednej platformy.
Połączenie eGabinet.pl oraz Kliniki.pl to dla nas ogromna szansa na rozwój, a jednocześnie duże wyzwanie. Nasz partner działa na rynku od 2012 roku, a tym samym ma większe doświadczenie i bardziej rozbudowaną bazę klientów. Celem firm eGabinet.pl i Kliniki.pl jest rozwój prywatnego sektora medycznego w Polsce. Po sfinalizowaniu wszystkich zaplanowanych procesów staniemy się narzędziem kompleksowym dla branży medycznej – mówi Piotr Strychalski, prezes spółki eGabinet.pl.
Dostrzegam duży potencjał w działalności start-upu eGabinet.pl, który oferuje sektorowi medycznemu w Polsce narzędzie porządkujące wszelkie procesy wewnętrzne, a tym samym digitalizację dokumentacji i nie tylko. Marka rozwinęła się w krótkim czasie i mam nadzieję, że podpisana z nami umowa znacząco przyśpieszy jej dalszy rozwój. Firma Kliniki.pl nabyła natomiast innowacyjne w skali całego rynku rozwiązanie – mówi Marcin Fiedziukiewicz, prezes spółki Kliniki.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing