Wszystko, a przynajmniej znakomita większość emocjonujących przygód, zaczyna się od marzeń. Niektórzy marzą z rozmachem, inni o małych rzeczach. OLX przekonuje, że z żadnego z pragnień nie warto rezygnować i podsuwa rozwiązanie na to, jak na hobby, pasje, a czasem nawet ekstremalne przeżycia, znaleźć dodatkowe fundusze.
Kampania skierowana jest do młodych odbiorców. Zachęca do sprzedawania i kupowania na platformie ogłoszeniowej OLX, tak by zarobione lub zaoszczędzone pieniądze móc przeznaczyć, na co tylko się chce, niezależnie od tego, czy będzie to skok ze spadochronem, czy wyjazd na długo wyczekiwany festiwal.
Zobacz również
Z rozmów z przedstawicielami pokolenia Z, którzy są odbiorcami naszych spotów, wiemy, że mimo tych niestabilnych i niepewnych czasów inflacji oraz nadchodzącego kryzysu chcą mieć możliwość przeżycia swojego życia i spełnienia marzeń – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX – Właśnie w spełnianiu tych marzeń może pomóc nasz serwis i na tym oparliśmy kampanię.
Za stronę kreatywną odpowiada agencja 180HB , za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zależało nam aby zarówno idea kreatywna, jak i same historie pokazywały przedstawicieli pokolenia Z w pozytywnym świetle. W spotach poznajemy osoby zaradne i przedsiębiorcze, które, w przeciwieństwie do tego, co im się przypisuje, wcale nie biegną po pomoc finansową do rodziców. Same potrafią realizować swoje potrzeby i pasje, a OLX jest dla nich idealnym partnerem – mówi Tomasz Bujok, creative director w 180 HB + Jung v. Matt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To był wymagający, ale bardzo satysfakcjonujący projekt zrealizowany z fantastyczną ekipą, wzięli w nim udział, m.in. Tadeusz Śliwa i Michał Englert. Można powiedzieć, że realizacja odbyła się w duchu marzeń o idealnej produkcji, z użyciem taśmy filmowej, ze zdjęciami na lądzie, w powietrzu i poza granicami kraju. Mam nadzieje, że ciężka praca przekuje się w realne i wymierne efekty, o które od początku chodziło – mówi Beniamin Onaszkiewicz producent i partner Lucky Luciano Pictures.
Na kampanię składają się 4 spoty. Od 24 października można je oglądać w telewizji, w social mediach, w kinach i na platformach VOD.