Podczas najbliższego spotkania z cyklu IMOK Future of Skills będą poruszane takie tematy, jak:
- jak budować strategię marki i komunikację marki,
 - co robi i za co jest odpowiedzialny brand manager,
 - jak zostać brand managerem,
 - czy w każdej firmie powinien pracować brand manager.
 
Gośćmi będą:
Zobacz również
- Michał Makowski, senior brand manager marek Tarczyn i Tymbark,
 - Krzysztof Gońka, head of brand&communication w Decathlon Polska,
 - Barbara Kossak, brand marketing manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
 - Jarosław Jezioro, brand manager w OSHEE,
 - ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.
 
Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, co-founder & creative director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto być wziąć udział?
- poznasz najważniejsze kompetencje brand managera,
 - zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
 - będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
 - to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!
 
Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy dostępne są na stronie wydarzenia. 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
                    
Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing