Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rosja z kolejnym propagandowym spotem. Tym razem Europejki szukają bogatych Rosjan, których stać na ogrzewanie

Rosja z kolejnym propagandowym spotem. Tym razem Europejki szukają bogatych Rosjan, których stać na ogrzewanie
Kolejny absurdalny spot Rosji ukazuje nadchodzącą zimę oczami Kremla: mieszkanki Europy, które nie mogą sobie pozwolić na ciepłą wodę czy prąd, będą szukały schronienia w domach bogatych Rosjan.
O autorze
1 min czytania 2022-11-07

Wysiłki Rosji na rzecz szerzenia propagandy nie słabną, a lokalne media zalewają kolejne niedorzeczne reklamy odpowiadające narracji Kremla. W sieci pojawił się właśnie nowy spot, w którym Rosja porusza temat kryzysu energetycznego w obliczu nadchodzącej zimy.

W reklamie widzimy Brytyjkę, która w zimnym i ciemnym domu desperacko przegląda profile mężczyzn na portalu randkowym. Uwagę kobiety przyciąga Rosjanin, który – w odróżnieniu od niej – może sobie pozwolić na takie udogodnienia jak… ciepła woda, prąd i ogrzewanie. Po krótkiej wymianie wiadomości główna bohaterka wyrusza w podróż samolotem do Moskwy. Na miejscu uświadamia sobie, że bogaty Rosjanin okazał się wyjątkowo atrakcyjny także dla wielu innych Europejek. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklamę udostępnił na Twitterze Anton Heraszczenko, były wiceminister spraw wewnętrznych Ukrainy.

Brytyjska zima 2023. Według rosyjskiej propagandy tak będzie wyglądał Tinder tej zimy w UE: marznące kobiety gonią za Rosjanami, których stać na prąd, ogrzewanie i ciepłą wodę – czytamy we wpisie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy materiał wideo ma zapewne na celu ukazanie różnic w poziomie życia „bogatych Rosjan” i „biednych Europejczyków”. Według Kremla ci drudzy, w wyniku sankcji nałożonych na kraj Putina, borykają się z poważnym kryzysem energetycznym. W reklamie problem jest mocno przerysowany, a rzeczywistość po raz kolejny została zakłamana.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podobnie było w przypadku poprzedniej propagandowej kampanii, która powstała, aby zniechęcić Rosjan do wyjazdu na „niebezpieczny” Zachód. W reklamie pojawiła się „typowa” rosyjska rodzina, która postanowiła wyemigrować do USA. Wideo składa się z trzech scen, które mają ostrzegać Rosjan przed takimi „dewiacjami” jak pary homoseksualne, osoby czarnoskóre czy… wegetarianie.