Nowa odsłona kampanii promującej hiszpańskie oliwki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona kampanii promującej hiszpańskie oliwki

Startuje siódma edycja kampanii promującej hiszpańskie oliwki w Polsce. Jej inicjatorem jest INTERACEITUNA, organizacja reprezentująca hiszpański sektor oliwek stołowych. Organizację wspiera Agencja Promocji Regionu Andaluzji – Extenda.

Andaluzja jest największym w Hiszpanii regionem produkującym i eksportującym oliwki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji jest umacnianie świadomości marki hiszpańskich oliwek oraz wizerunku Hiszpanii jako ich największego na świecie producenta i eksportera. W komunikacji akcentowane będą wartości odżywcze i zdrowotne hiszpańskich oliwek, a także ich bogactwo smakowe i kolorystyczne oraz różnorodność zastosowań kulinarnych (przystawki, sałatki, dania główne, drinki, etc.).

Zaplanowana do maja 2015 r. kampania promocyjna adresowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców dużych miast, zarabiających powyżej średniej krajowej, lubiących podróże, otwartych na nowe doznania kulinarne oraz ceniących sobie zdrowe gotowanie.

W ramach akcji przewidziane są działania ATL – wrześniowe advertoriale w magazynach: Kuchnia, Moje Gotowanie oraz Sól i Pieprz. Kampania zakłada także plasowanie produktu w kulinarnym programie telewizyjnym „Ewa gotuje” (Polsat), jak również akcje degustacyjne z udziałem hostess w Warszawie, Krakowie i Poznaniu ( 23-24 września br.).

Komunikację uzupełnią działania z zakresu public relations, aktywności w internecie oraz w social mediach. Ponadto szereg atrakcji zaplanowano na oficjalnym profilu Hiszpańskie Oliwki (Facebook). Wśród nich znajdą się angażujące konkursy, oliwkowe ciekawostki i oryginalne przepisy łamiące kulinarne stereotypy.

Za kreację i zakup mediów odpowiada Innovations Sp. z o.o. Działania public relations realizuje Agencja ConTrust.

Więcej informacji na temat hiszpańskich oliwek na stronie i Facebookowym fanpage'u.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij