Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trzy polskie agencje nominowane w European Excellence Awards

3 listopada opublikowano listę nominowanych w konkursie European Excellence Awards 2022. W gronie najlepszych tegorocznych projektów public relations znalazły się realizacje trzech polskich agencji: Public Dialog, CluePR oraz OneMulti.
O autorze
1 min czytania 2022-11-07

Projekty polskich agencji znalazły się w gronie najlepszych tegorocznych kampanii w Europie, wśród których znajdują się realizacje m.in. dla takich marek jak WWF, Answear, Carlsberg, Yara International, American Express, Mastercard, Accenture, czy Samsung.

Trzy nominacje przypadły agencjom Public Dialog oraz CluePR, a jedna OneMulti.

Projekt Public Dialog pt. „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w Czajce” znalazł się wśród najlepszych w kategoriach „Chemicals & Industrials” oraz „Poland” (najlepsze realizacje z Polski). Dwie nominacje otrzymał też projekt CluePR pt. „Dziewczynki mogą wszystko” realizowany dla LEGO. Znalazł się on wśród najlepszych z naszego kraju (kategoria „Poland”) oraz w kategorii „Multi-Channel Communications”. Z kolei kampania realizowana przez OneMulti pt. „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” trafiła do grona najlepszych w kategorii „Data Driven & Automated Communications”.

Natomiast w kategorii „Poland” znalazły się jeszcze trzy projekty: „Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe, Zapaśniczki” zrealizowany przez CluePR, „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” należący do Public Dialog oraz kampania Nationale-Nederlanden pt. „Twarze depresji: zdrowie psychiczne – przełamywanie tabu”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The European Excellence Awards to konkurs, w którym od 15 lat oceniane i nagradzane są wybitne kampanie i projekty w dziedzinie PR i komunikacji. Dzięki kategoriom obejmującym niemal wszystkie dziedziny komunikacji – od employer brandingu po kryzys, nagrody EEA są uhonorowaniem najbardziej wyjątkowych kampanii w europejskiej komunikacji korporacyjnej i PR.

W skład jury konkursu wchodzą cenieni w Europie specjaliści i eksperci ds. komunikacji, którzy oceniają projekty zarówno z perspektywy wewnętrznych działów komunikacji, jak też agencji. Wśród tegorocznych oceniających znaleźli się przedstawiciele takich firm jak choćby Mercedes-Benz, Commerzbank, TUI, DHL, czy MAN. Ich celem jest zapewnienie sprawiedliwej i zrównoważonej oceny zgłoszeń. Jury podczas dwudniowego posiedzenia w głosowaniu decyduje o tym, które projekty zostaną nominowane i które zdobędą nagrody.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym roku wyłoniono po 5 najlepszych projektów z 59 kategorii – 47 kategorii tematycznych oraz 12 kategorii regionalnych i krajowych. Zwycięzcy tegorocznej edycji European Excellence Awards zostaną ogłoszeni podczas wirtualnej gali, która odbędzie się 9 grudnia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Shortlist 2022: www.excellence-awards.com/best-of-2022.