TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konkurs #AleAkcja z Pekao dla małych i dużych sympatyków koszykówki – nagraj film i zgarnij nagrody dla swojej szkoły

Konkurs #AleAkcja z Pekao dla małych i dużych sympatyków koszykówki – nagraj film i zgarnij nagrody dla swojej szkoły
O autorze
2 min czytania 2022-11-10

#AleAkcja z Pekao to konkurs dla uczniów szkół podstawowych, którego celem jest sportowa edukacja, utrwalanie zdrowych postaw i nawyków – a przy okazji również świetna zabawa. Wystarczy nagrać krótki film pokazujący pasję z gry w koszykówkę i przesłać go na stronie konkursowej, aby mieć szansę na wygraną aż 30 000 zł na sprzęt sportowy dla reprezentowanej szkoły. W imieniu Polskiego Związku Koszykówki w akcję zaangażowali się znani polscy zawodnicy i popularyzatorzy tej dyscypliny sportu: Ewelina Kobryn, Łukasz Koszarek i Maciej Szelągowski, którzy zachęcają do gry i większej aktywności fizycznej. Zgłoszenia przy współpracy z serwisem Patronite.pl można przesyłać do 30 listopada 2022 r.

Bank Pekao od lat stawia na sport. W myśl hasła „Bierz życie za rogi” wspiera i zachęca do odważnego podejmowania wyzwań, realizowania wyznaczonych celów oraz sportowego rozwoju. W tym duchu, wraz z Polskim Związkiem Koszykówki oraz serwisem Szkolne Zbiórki by Patronite, Bank Pekao zaprasza dzieci i młodzież do zabawy, w której do zdobycia jest główna nagroda o wartości 30 000 zł oraz 5 nagród drugiego stopnia o wartości po 10 000 zł każda. Nagrody to vouchery na sprzęt sportowy dla szkoły. Wystarczy nagrać ciekawy film i pokazać radość z gry w koszykówkę.

Dodatkowo, ambasadorzy akcji: Ewelina Kobryn – jedna z najlepszych polskich koszykarek w historii, zdobywczyni Pucharu i Super Pucharu Polski, wielokrotna MVP, zawodniczka WNBA i wicemistrzyni Euroligi; Łukasz Koszarek – grająca legenda krajowej męskiej koszykówki i wielokrotny reprezentant Polski, uczestnik turniejów finałowych mistrzostw Europy i świata oraz Maciej Szelągowski – trener i popularyzator koszykówki, odwiedzą zwycięską szkołę i rozegrają z uczniami mecz towarzyski, a także podpowiedzą jak grać, żeby być jeszcze lepszym zawodnikiem.

– Jesteśmy przekonani, że udział ambasadorów koszykówki, wspólna gra i możliwość zdobycia nagród będą dla dzieci inspiracją do aktywności fizycznej oraz sportowej rywalizacji połączonej z dobrą zabawą. Dlatego zachęcamy do udziału w #AleAkcja z Pekao. Tym bardziej, że polska koszykówka w ostatnim czasie odnosi kolejne sukcesy na europejskich i światowych parkietach stając się coraz bardziej popularną dyscypliną sportu w Polsce – powiedział Leszek Skiba, Prezes Banku Pekao S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co należy zrobić i jakie są zasady konkursu? Zadaniem dzieci jest nagranie krótkiego filmu (max.20 sek.), w którym pokażą pasję, zaangażowanie i radość z gry w koszykówkę. Film należy wgrać na stronie www.aleakcjazpekao.pl. Trzeba pamiętać, że może to zrobić wyłącznie osoba dorosła. Udział w akcji wymaga zgody dyrekcji szkoły, rodziców dzieci lub ich opiekunów prawnych. Na stronie konkursowej są dostępne szczegóły akcji, regulamin i formularz zgłoszeniowy. Komisja konkursowa wybierze 20 filmów i udostępni je na stronie, gdzie będzie można na nie głosować elektroniczne. Nagrody trafią do 6 szkół z największą liczbą głosów. Na zgłoszenia Bank Pekao będzie czekał do 30 listopada br.

– Wiemy, że między innymi dzięki ostatnim sukcesom reprezentacji Polski coraz więcej zdolnej młodzieży chce grać w koszykówkę. To dla nas powód do dumy. Czekamy na następców Mateusza Ponitki, Michała Sokołowskiego czy Aarona Cela! Jednocześnie zachęcamy do zabawy, wzięcia udziału w konkursie Banku Pekao S.A. i pokazania swojego potencjału oraz koszykarskich umiejętności – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Cieszymy się, że wspólnie z Bankiem Pekao S.A. możemy wspierać sportową, koszykarską pasję wśród dzieci. Zainteresowanie, talenty czy projekty uczniów często rozwijają się dzięki wyjątkowym inicjatywom nauczycieli i rodziców – wspieranie finansowania tych działań jest misją serwisu Szkolne Zbiórki, który powstał dzięki wsparciu Patronite. To również miejsce, w którym można zgłosić swój udział w #AleAkcja z Pekao – czekamy z niecierpliwością na filmy z prawdziwymi, sportowymi „zajawkami”! Bardzo doceniamy również, że Banko Pekao objął swoim mecenatem kategorię „Edukacja” na patronite.pl, gromadzącą wielu twórców z całego szeregu dziedzin i obszarów. Wierzymy, że wspieranie edukacji, rozwijania pasji i talentów – szczególnie wśród młodych ludzi – to kluczowa misja. Cieszymy się, że możemy ją realizować wspólnie z Bankiem Pekao – mówi Marcin Skonieczny, Prezes Patronite.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z Bankiem Pekao S.A.