Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marek Włodarczyk nowym Dyrektorem Sprzedaży w optivo

Marek Włodarczyk dołączył do zespołu optivo, czołowego dostarczyciela oprogramowania i usług doradczych w zakresie e-mail marketingu, obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

Marketingowcy i ich klienci w Polsce już od jakiegoś czasu coraz bardziej skupiają się na nowych, nie zawsze sprawdzonych rozwiązaniach, często zapominając o skuteczności współczesnego emailingu. Wierzę, że Marek, posiadający wszechstronne doświadczenie i liczne sukcesy na swoim koncie, jest najlepszą osobą,która spowodujezmianę tego trendu – mówi Jens Fischler, Director Internationalw optivo.

Marek Włodarczyk przechodzi do optivo z firmy AxivasPoland (wcześniej TectumPoland) – polskiego oddziału międzynarodowej agencji telemarketingowej, specjalizującej się we wsparciu działań sprzedażowych dla światowych liderów z branży IT oraz Telco, w zakresie leadgeneration, eventrecruitment oraz partner management. Skuteczność oraz determinacja w realizacji postawionych przed nim celów pozwoliła na rozwój firmy z 40 stanowisk w 2011, do ponad 120 w 2014.

Swoją karierę zaczynał w Call Center Poland jakoAccount and Sales Executive, a w 2009r. awansował na stanowisko Business Development Manager. W związku z licznymi sukcesami na tym polu, powierzono mu kierowanie działem Multilingual, będącym samodzielną jednostką świadczącą swoje usługi telemarketingowe w 19 językach dla międzynarodowych korporacji. Jednocześnie rolę tę łączył z kierowaniem działem sprzedaży międzynarodowej CCP.Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację budżetu, raportował wyniki finansowe oraz odpowiadał za rozwój jednejz Warszawskich lokalizacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj