Marka Belvedere Vodka opublikowała reklamę, w której głównym bohaterem jest ambasador marki – Daniel Craig. Widzimy w niej, jak światowej sławy aktor wyraża siebie poprzez ekspresyjny taniec. Celem marki było podkreślenie autentyczności i unikalnego stylu Craiga, którego znamy głownie z filmów o Jamesie Bondzie.
Spot został wyreżyserowany przez zdobywcę Oscara Taikę Waititi, który postanowił ukazać w swoim obrazie zupełnie nowe oblicze Craiga. Aktor w niczym nie przypomina tu sztywnego agenta 007 – jest beztroski, spontaniczny, nie boi się śmieszności. Spot pod względem klimatu i ekspresji jest porównywany do teledysku „Weapon of Choice” zespołu Fatboy Slima, w którym mogliśmy podziwiać talent taneczny Christophera Walkena.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Cieszymy się, że możemy przedstawić Daniela Craiga jako nową twarz Belvedere Vodka w tej niezapomnianej kampanii – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny i prezes Belvedere, Francois Xavier Desplancke. – To zaszczyt pracować z tak niesamowitą grupą kreatywnych umysłów. Nasza kampania, która zadebiutowała na Times Square, zapoczątkowuje nową erę dla Belvedere, w której autentyczność i styl będą celebrowane we wszystkich formach – dodaje Desplancke.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024