Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Daniel Craig tańczy na ulicach Paryża w reklamie Belvedere Vodka

Daniel Craig tańczy na ulicach Paryża w reklamie Belvedere Vodka
Wyreżyserowana przez Taikę Waititi reklama przenosi nas do stolicy Francji. Tam nowy ambasador marki Belvedere Vodka oczarowuje nas swoim dzikim tańcem.
O autorze
1 min czytania 2022-11-11

Marka Belvedere Vodka opublikowała reklamę, w której głównym bohaterem jest ambasador marki – Daniel Craig. Widzimy w niej, jak światowej sławy aktor wyraża siebie poprzez ekspresyjny taniec. Celem marki było podkreślenie autentyczności i unikalnego stylu Craiga, którego znamy głownie z filmów o Jamesie Bondzie. 

Spot został wyreżyserowany przez zdobywcę Oscara Taikę Waititi, który postanowił ukazać w swoim obrazie zupełnie nowe oblicze Craiga. Aktor w niczym nie przypomina tu sztywnego agenta 007 – jest beztroski, spontaniczny, nie boi się śmieszności. Spot pod względem klimatu i ekspresji jest porównywany do teledysku „Weapon of Choice” zespołu Fatboy Slima, w którym mogliśmy podziwiać talent taneczny Christophera Walkena.

– Cieszymy się, że możemy przedstawić Daniela Craiga jako nową twarz Belvedere Vodka w tej niezapomnianej kampanii – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny i prezes Belvedere, Francois Xavier Desplancke. – To zaszczyt pracować z tak niesamowitą grupą kreatywnych umysłów. Nasza kampania, która zadebiutowała na Times Square, zapoczątkowuje nową erę dla Belvedere, w której autentyczność i styl będą celebrowane we wszystkich formach – dodaje Desplancke.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj