Historia Verbum zaczęła się w 1997 roku w Poznaniu. Agencja szybko skupiła się na lojalności – wartości niezbędnej na rynku produktów i usług. Wartości, na którą przy pomocy właściwych ludzi oraz narzędzi można mieć kolosalny wpływ. Takie podejście w 2011 przyniosło wielki moment w historii Verbum, które stało się pierwszą agencją lojalnościową na rynku New Connect.
Dziś ludzie, którzy tworzą Verbum zajmują się na co dzień nie tylko programami lojalnościowymi, ale i grywalizacją, aplikacjami mobilnymi, grami edukacyjnymi czy platformami rozwoju biznesu. Punktem wyjścia do poszerzania oferty zawsze była lojalność. Szeroka oferta pozwala nie tylko docierać do większego grona klientów, ale przede wszystkim umożliwia rozwój kompetencji pracowników. Co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w sukcesach klientów, ale i samej agencji. W tym roku uzyskała wyróżnienie w marketingowym konkursie Golden Arrow w kategorii „Grywalizacja”, co stanowi dowód na zaangażowanie i profesjonalne podejście zespołu Verbum.
Zobacz również
Wreszcie 25. urodziny stały się idealnym pretekstem do tego, by zająć się tematem chyba najtrudniejszym – projektem wewnętrznym w postaci zmiany logotypu oraz nowej strony www. Wszyscy w branży wiedzą, że takie tematy nie należą do najłatwiejszych. Jednak wytrwałość i zaangażowanie sprawiły zapewniły miły prezent w postaci nowej komunikacji wizualnej.
– Z optymizmem patrzę w przyszłość, bo wiem, że mogę pracować z wyjątkowymi ludźmi, którzy nie boją się mieć pomysły, walczyć o nie i doprowadzać je do wdrożenia. Nie zamierzamy zwalniać tempa, wolimy je dyktować niż gonić – mówi Joanna Rajewska, dyrektor operacyjny MPL Verbum S.A.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]