Piłki Selgros w rozmiarze XXL

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piłki Selgros w rozmiarze XXL

W Lublinie stanęły pięciometrowe, gazoszczelne i pneumatyczne piłki backlight, których nie sposób nie zauważyć. Ambientowa akcja powiązana z konkursem „Najlepsi z najlepszymi” jest pierwszą częścią kampanii zapowiadającej otwarcie nowej hali Selgros Cash&Carry w tym mieście.

Partnerem działań jest zespół aktualnych Mistrzyń Polski w piłce ręcznej kobiet – MKS Selgros Lublin. Każdy, kto zrobi sobie niebanalne zdjęcie przy jednej z piłek oraz prześle je za pomocą aplikacji konkursowej na profil facebookowy Selgros może wygrać jedną z dwudziestu koszulek meczowych z autografami zawodniczek MKS Selgros Lublin. Przygotowano również tysiąc koszulek z faksymiliami autografów. Piłki pneumatyczne zostały wyposażone w czujki zmierzchowe dzięki którym świecą po zmroku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs „Najlepsi z najlepszymi” potrwa do 3 października. Wspiera go reklama zewnętrzna na frontlightach oraz ogłoszenia w prasie lokalnej. Po jego zakończeniu również na nośnikach zewnętrznych  i w prasie rozpocznie się kampania informująca o rozpoczęciu przez Selgros Cash&Carry działalności w Lublinie.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu Selgros Cash&Carry. Działania ambient i PR przygotował KOMUcom-Instytut Kreatywności.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij