Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy katalog jesienny w FACTORY Outlet

Dwudziestego trzeciego września - w pierwszym dniu kalendarzowej jesieni - FACTORY Outlet publikuje nowy ogólnopolski katalog jesiennej mody 2014 „Smart AUTUMN”. Największa sieć outlet w Polsce podpowiada w nim jak ubrać się modnie, wygodnie i tanio tej jesieni.
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

Katalog wyróżnia się kilkoma nowymi pomysłami. Nie pokazuje pojedynczych produktów dostępnych w outletach, lecz wybrane przez profesjonalną stylistkę i jurora mody – Monikę Harłacz – gotowe zestawy jesienne: dla kobiet, mężczyzn, dzieci i dorosłych w każdym wieku. Propozycje dopasowane są także do różnych sytuacji: szkoła, aktywny wypoczynek czy elegancja. Stylistka podpowiada jakie wybrać jesienne dodatki i na co zwracać uwagę przy doborze jesiennej garderoby.

Nie chcemy zarzucać naszych klientów setkami pojedynczych ubrań. Zamiast tego pokazujemy kilkanaście ciekawych, całościowych propozycji. Pokazujemy modę dla każdego. Udowadniamy, że zakupy w outletach są ciekawe i trendy, że w naszych sklepach można ubrać się od stóp do głów – mówi Marta Kocik – Regional Marketing Manager Neinver.

Katalog zawiera także podpowiedzi wielu jesiennych dodatków: perfum, kapeluszy czy nawet kubków termicznych. Zakupy w outletach to ponad 250 znanych modowych marek, w cenach niższych zawsze od 30 proc.-80 proc..  Każdy produkt w katalogu zaopatrzony jest w cenę outletową, czyli oferowaną w FACTORY i cenę w retailu a więc w normalnej dystrybucji.  Smart AUTUMN będzie dostępny we wszystkich pięciu centrach outlet FACTORY w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, a także w  wybranych puntkach centrów miast, hotelach i restauracjach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing