Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial

Netflix uruchomił automat z „ludzkimi sercami”, aby promować nowy serial
Netflix ruszył z kolejną zaskakującą akcją marketingową. W Londynie stanęła maszyna, która oferowała „ludzkie serca” wykonane z jadalnej masy. To część promocji serialu „Bękart z piekła rodem”.
O autorze
1 min czytania 2022-11-22

Stojąca w czerwonej kałuży i przepełniona realistycznymi reprodukcjami ludzkiego serca maszyna czekała na gości tegorocznego MCM Comic Con 2022 w Londynie, czyli zjazdu miłośników anime, gamingu czy komiksów.

Gigant streamingowy postanowił wykorzystać to wydarzenie, które zbiegło się z premierą serialu „Bękart z piekła rodem” (tytuł oryginalny brzmi „The Bastard Son and The Devil Himself”). Seria fantasy opowiada o nastoletnim czarowniku, który próbuje odkryć swoje nadprzyrodzone moce, a także zamierza zjednoczyć dwa zwaśnione klany – Fairborn i Bloodwitch.

„Krwawa” akcja Netflixa polegała na tym, że goście wydarzenia zostali poproszeni o udzielenie odpowiedzi na serię pytań, aby określić, do którego serialowego klanu przynależą. W zależności od odpowiedzi, maszyna oferowała uczestnikom słodkie przekąski, które wyglądały jak prawdziwe ludzkie serca.

W wydarzeniu uczestniczyli również członkowie obsady „Bękarta z piekła rodem”, którzy następnie spotkali się z fanami, pozowali do zdjęć i rozdawali autografy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania z jadalnymi rekwizytami powstała dzięki współpracy Netflixa z agencją BBH, projektantami Bompas & Parr oraz artystą znanym jako Tatum Parden, który specjalizuje się w projektowaniu ciast o wyszukanych i zaskakujących kształtach.

@cucumberskinlinguine The hearts I helped develop with @Netflix for the launch of The Bastard Son and The Devil Himself in a very bloody vending machine at @mcmcomiccon #HeartEaters #TheBastardSonAndTheDevilHimself #Netflix #MCMLondon #MCMLondonComicCon #ComicCon2022 #MCMLondon2022 #FakeHearts ♬ FEEL THE GROOVE – Queens Road, Fabian Graetz

Osobliwa kampania obudziła w widzach skojarzenia z serialem „Dahmer Potwór: Historia Jeffreya Dahmera”. Produkcja Netflixa była jednym z największych jesiennych hitów, który jednocześnie wywołał sporo kontrowersji. Na fali popularności serialu wzrosło zainteresowanie „kostiumami mordercy” na Halloween, które jednak zostały wycofane ze sprzedaży eBay, ponieważ naruszały politykę serwisu.

PS
Netflix wraz z aktorem Marlonem Wayansem postanowił „ożywić” dekoracje na Halloween. Prank był częścią kampanii promującej nowy horror „Klątwa Bridge Hollow”.