Czarek Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymus

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czarek Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymus

Czarek Zieliński objął stanowisko dyrektora kreatywnego agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus.

Czarek Zieliński będzie odpowiedzialny za poziom artystyczny we wszystkich działach agencji Polymus – Integrated Communication, Events, Interactive & Digital. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow. Z reklamą związany jest od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy & Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima-Gerber, KFC. W ostatnich latach Zieliński pracował dla takich agencji jak Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), Saatchi & Saatchi Direct, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz w agencji White Rabbit jako creative Group Head.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpracuje z Polish Open University, jest założycielem odzieżowo-literackiej marki Kurdemol, prowadzi kilka blogów, w tym – wycietezmejli.blogspot.com (Blog Roku 2011 – II miejsce w kategorii Absurdalne i Offowe). Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem "Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie", której jest współautorem, według tygodnika "Przekrój" została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij