Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czarek Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymus

Czarek Zieliński objął stanowisko dyrektora kreatywnego agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Czarek Zieliński będzie odpowiedzialny za poziom artystyczny we wszystkich działach agencji Polymus – Integrated Communication, Events, Interactive & Digital. Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow. Z reklamą związany jest od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy & Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima-Gerber, KFC. W ostatnich latach Zieliński pracował dla takich agencji jak Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), Saatchi & Saatchi Direct, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz w agencji White Rabbit jako creative Group Head.

Współpracuje z Polish Open University, jest założycielem odzieżowo-literackiej marki Kurdemol, prowadzi kilka blogów, w tym – wycietezmejli.blogspot.com (Blog Roku 2011 – II miejsce w kategorii Absurdalne i Offowe). Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie”, której jest współautorem, według tygodnika „Przekrój” została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989.