23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, „Wednesday”. Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole, Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.
Zobacz również
W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze legendarne już bistro sieci, która mieści się przy placu Zbawiciela. Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.
Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja MSL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing