Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Komunikacja Plus nowym członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Komunikacja Plus to już 125 agencja członkowska Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
1 min czytania 2022-11-28

Grupę Komunikacja Plus tworzy osiem wyspecjalizowanych spółek, których działalność koncentruje się na kilku obszarach kompetencyjnych obejmujących digital marketing, e-commerce, zakup mediów, design i development, event marketing, public relations, employer branding, badania i analizy, marketing sportowy oraz sponsoring sportu.

Taka struktura pozwala na prowadzenie kompleksowych, zintegrowanych projektów dla klientów i jednocześnie umożliwia budowanie indywidualnej pozycji każdej ze spółek.  Do jej najważniejszych klientów należą m.in. Kraft Heinz, Amazon, Skanska, 3M, Elektrolux, Canon, Somfy, Otis, Polska Rada Centrów Handlowych, Trefl, Inglot, Selena FM, KGHM czy Grupa Tauron.

– W Grupie Komunikacja Plus od dziesięciu lat obserwujemy, jak w marketingu coraz mocniej przenika się komunikacja i technologia. Niezmiennie kluczową rolę odgrywa tu podejście strategiczne do zadań. Najbliższe miesiące i lata zweryfikują wartość marketingu i komunikacji. Trudno na razie przewidzieć, jakie zmiany zajdą w tych szczególnie wymagających warunkach rynkowych. Według nas bardzo na znaczeniu zyskają organizacje wyznaczające standardy branżowe i edukujące rynek. Dlatego cieszy nas, że właśnie teraz dołączamy do grona członków SAR. Pomoże nam to lepiej zrozumieć zachodzące zmiany i skuteczniej odpowiadać na nadchodzące wyzwania. W ramach Stowarzyszenia będziemy również chcieli włączyć się do dialogu na temat kierunku rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce – powiedział Tomasz Alberski, Managing Partner Grupa Komunikacja Plus.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj