TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

180heartbeats + JUNG v. MATT odpowiada za launch nowego portalu Grupy TVN – Veedo.pl

Veedo.pl to nowy rozrywkowy portal video, należący do Grupy TVN. Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowuje jesienną kampanię wprowadzającą serwis na rynek.
O autorze
1 min czytania 2014-09-23

Veedo.pl prezentuje nagrania utalentowanych ludzi z całego świata, zabawne hity Internetu i inne emocjonujące treści video. Widzowie opublikowanych filmów mogą je oceniać i wyrażać swoje odczucia za pomocą siedmiu interaktywnych stickerów, uporządkowanych od Moc do Mać.  Dzięki tej funkcjonalności serwisu Internauci dzielą się swoimi reakcjami na obejrzane nagrania, a udostępniane filmy zostają przyporządkowane do odpowiednich kategorii. Content na veedo.pl mogą zamieszczać zarówno Internauci, jak i podmioty medialne.

Kampania 360 wprowadzająca veedo.pl na rynek ruszy jesienią. Zostaną w niej wykorzystane  działania digitalowe, spoty TV, outdoor i ambient.  Istotnym elementem komunikacji będą wyrażające emocje stickery, które są wyróżnikiem serwisu veedo.pl. Za wszystkie działania reklamowe odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT,  która wygrała przetarg.

– Grupa TVN jest nowym Klientem w naszym portfolio. Launch veedo.pl  to ciekawe wyzwanie kreatywne, szansa na zbudowanie wyrazistej marki. Serwis zachęca Internautów do ekspresji ich odczuć, co świetnie koresponduje z naszą zasadą creating brand excitement – powiedział Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj