Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Stwórz cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego – ruszył konkurs dla kibiców

Anna i Robert Lewandowscy zachęcają Polaków do kibicowania z Cieszynkami – nowymi, zdrowymi przekąskami. Marka ruszyła także z konkursem na najlepszą cieszynkę, którą wykona czołowy napastnik, Robert Lewandowski.
O autorze
1 min czytania 2022-11-29

Kibicowanie na zdrowo

Nawet 70 proc. Polaków zadeklarowało, że będzie oglądać mundialowe zmagania. Nieodłącznym elementem kibicowania są jednak niezdrowe przekąski, po które sięga nawet 65 proc. kibiców*. Z pomocą przychodzą Cieszynki – zdrowe przekąski od Anny i Roberta Lewandowskich.

Stwórz cieszynkę dla Roberta Lewandowskiego

Cieszynki to nie tylko przekąski, ale także nazwa gestu radości, który wykonują zawodnicy po zdobyciu bramki. Podczas mundialu każdy kibic ma niecodzienną okazję, aby wymyślić cieszynkę, którą wykona najlepszy napastnik świata, Robert Lewandowski. 

Aby to zrobić, wystarczy zakupić dowolny produkt Cieszynek, zarejestrować się na stronie cieszynki.pl i nagrać wideo lub zrobić zdjęcie z własnym gestem radości. Produkty dostępne są na foodsbyann.com i stacjonarnie w sieci Lidl.

Nagroda główną jest autorska cieszynka wykonana przez Roberta Lewandowskiego. Co tydzień do wygrania jest również Xbox Series X + gra FIFA 2023, koszulka lub piłka z podpisem Roberta i Ani, a także vouchery do Supermenu, 4F, Foods by Ann czy sklepów Lidl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czym Polacy zagryzają sportowe emocje?

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto nie tylko dla fanów futbolu. Nawet 70 proc. Polaków planuje śledzić tegoroczne zmagania i kibicować naszej reprezentacji. Mecze najczęściej będziemy oglądać sami w domu, z rodziną lub przyjaciółmi oraz u znajomych. Okazuje się, że nawet dwie trzecie kibiców w trakcie meczów sięga po przekąski tłuste i słone lub pełne cukru. Zdrowe alternatywy goszczą na stołach zdecydowanie rzadziej – wybiera je często lub czasami zaledwie 42 proc. kibiców. Jednocześnie wiele osób zaznacza, że częściej chciałoby sięgać po owoce czy bakalie*.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród Cieszynek znajdziemy wegańskie batony daktylowe o smaku pomarańczy i słonego migdału, orzechy nerkowca w papryce lub ziołach prowansalskich bez grama oleju palmowego, a także napój energetyczny bez dodatku cukru i konserwantów, z dodatkiem naturalnej kofeiny.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

* Na podstawie badania „Cieszynki – oglądanie meczów a jedzenie” przeprowadzonego dla Foods by Ann. Badanie przeprowadzono w dniach 15-16 listopada 2022, metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie 815 osób.

PS
Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn.

PS 2
CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, zaprezentowała spot z udziałem kibiców katalońskiego klubu oraz wybranych zawodników, m.in. Roberta Lewandowskiego, którzy wspólnie wykonują słynną pieśń „Un dia de partit”.