Powszechnie wiadomo, że ważną rolę w karierze sportowej Roberta Lewandowskiego odegrała żona, Anna Lewandowska, która sama będąc utytułowaną sportsmenką, stworzyła jego plany żywieniowo-treningowe na wczesnym etapie kariery. Teraz najbardziej utytułowany polski piłkarz będzie promować diety dla mężczyzn, dostępne w cateringu SuperMenu, oraz zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych na zdrowsze.
Regularność spożywania posiłków, zbilansowana dieta bogata we wszystkie niezbędne składniki odżywcze i odpowiednio dobrana kaloryczność to elementy, które wspierają osiąganie celów. Na te aspekty zwraca uwagę Robert Lewandowski jako ambasador SuperMenu.
Zobacz również
W ofercie znajdują się 3 diety dla mężczyzn, zakładające różny stopień aktywności i zapotrzebowania kalorycznego. Wszystkie uwzględniają wykluczenia stosowane w SuperMenu; brak białego cukru, pszenicy, surowego mleka krowiego oraz produktów wysoko przetworzonych. Celem marki SuperMenu, a tym samym Anny i Roberta Lewandowskich, jest zmiana myślenia i podejścia do odżywiania poprzez dostarczanie posiłków, które pomogą nie tylko poprawić sylwetkę, ale przede wszystkim pozwolą na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachowanie dobrej energii i samopoczucia.
Anna Lewandowska stworzyła markę SuperMenu, żeby zachęcać Polaków do zdrowego odżywiania i móc praktycznie wesprzeć ich w zmianie nawyków na zdrowsze. Teraz robimy kolejny, istotny krok w rozwoju firmy. Jako ambasador do SuperMenu dołącza Robert Lewandowski, będący wzorem i inspiracją dla wszystkich, którzy chcą osiągać swoje sportowe cele i prowadzić zdrowy tryb życia. W związku z tym poszerzamy też ofertę marki o diety dla mężczyzn. Dzięki połączeniu wiarygodności i siły Ani i Roberta chcemy trafić do jak najszerszego grona odbiorców i zachęcić ich do zadbania o siebie poprzez wybór SuperMenu – mówi Prezes SuperMenu, Jacek Domasat.
Kampania SuperMenu z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października. Zakłada działania reklamowe w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada dział marketingu SuperMenu i agencja Bridge2Fun. Działania PR prowadzi agencja Big Picture PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing