TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Strona i aplikacja inicjatywy Bistronaut zaprojektowane i wdrożone przez Artegence

O autorze
2 min czytania 2022-11-30

Bistronaut to możliwość skomponowania indywidualnej diety pudełkowej od znanych i cenionych restauracji – idealna opcja dla każdego jedzeniowego freaka, któremu bardziej niż na deficycie kalorycznym zależy na wyjątkowych doznaniach smakowych. Za UX/UI design oraz development projektu odpowiadała agencja Artegence.

Aplikacja i strona Bistronaut to funkcjonalne i łatwe w obsłudze narzędzie, które umożliwia łączenie restauratorów z foodies, poszukującymi diety pudełkowej, w oryginalnej i dostarczającej niezastąpionych, kulinarnych wrażeń formie. To także serwis i aplikacja stworzone w odpowiedzi na potrzeby amatorów dobrego jedzenia, a jednocześnie wirtualne bistro, gdzie szybko można skomponować dietę zgodnie z preferencjami klienta. 

Artegence uczestniczyła w tworzeniu serwisu i aplikacji Bistronaut. Odpowiadała za UX/UI design oraz development strony – koncepcję i wdrożenie narzędzia, a także dopasowanie do oczekiwań użytkowników aktywnie korzystających z narzędzi świata online.

Stworzyliśmy Bistronaut, szukając rozwiązania bazującego na bardzo popularnej idei diet pudełkowych, jednak dopasowanego do preferencji wymagających foodies. Oferujemy idealną opcję dla osób, które – w kontekście żywienia – bardziej cenią sobie walory smakowe i różnorodność niż klasyczne liczenie kalorii. Potrzebowaliśmy do tego odpowiedniego partnera, który posiada duże doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu tego typu narzędzi oraz myśli w równie nieszablonowy sposób, co my w kontekście biznesu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z Artegence – komentuje Julia Sokołowska, Co-founder w Bistronaut.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bistronaut pozwala w łatwy sposób wybrać swój indywidualny styl odżywiania. Umożliwia kosztowanie potraw ze wszystkich stron świata, starannie przygotowanych przez najlepsze restauracje i ich szefów kuchni. W aplikacji lub za pośrednictwem strony wybiera się w pierwszej kolejności rodzaj kuchni, która nas interesuje, lub od razu konkretną restaurację, która przygotowuje opcje menu dostępnego w danym dniu i tygodniu. Następnie można dobrać wielkość porcji według upodobań i potrzeb klienta. Kompozycja dań zależy tylko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

od zamawiającego – wystarczy kilka kliknięć

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

i nie trzeba martwić się zakupami czy gotowaniem. Elastyczne są również opcje dostawy – na przykład w tygodniu jedzenie można zamówić do pracy a w weekend do domu. 

Naszym celem było stworzenie innowacyjnego narzędzia dla równie innowacyjnej usługi gastronomicznej jaką jest Bistronaut. Skupiliśmy się na umożliwieniu korzystania ze wszystkich funkcjonalności aplikacji i strony w maksymalnie łatwy, intuicyjny sposób. Wszystko to w zestawieniu z przyjemnym dla oka, nowoczesnym designem oraz dobrze dopasowaną technologią pozwala zbliżyć Bistronaut do klientów i restauratorów jeszcze bardziej – mówi Łukasz Szmel, Co-managing director w Artegence.

Bistronaut daje możliwość szybkiego uzupełnienia kluczowych informacji w systemie, a opis posiłków może być na tyle szczegółowy, że zamawiający nie musi dodatkowo kontaktować się z restauracją, by zapytaćo wybrane zestawy. Na Bistronaut skorzysta zarówno klient, jak i przedsiębiorca.