Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w MediaCom Warszawa

O autorze
1 min czytania 2022-12-01

Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.

Zespół NB & Marketing, kierowany przez Skibniewskiego, wspierają Agnieszka Winiarska, new business manager oraz Agnieszka Supińska, head of lnternal and external communication.

Wraz z reorganizacją dotychczasowej struktury zespołu, wyodrębniliśmy kluczową rolę, związaną z budowaniem wizerunku firmy oraz pozyskiwaniem nowych partnerów biznesowych. To połączenie gwarantuje bardzo ciekawe i wymagające wyzwania, w których realizacji mam nadzieję, pomoże mi doświadczenie zdobyte w trakcie lat pracy w MediaCom – podkreśla Andrzej Skibniewski.

W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatnie 3 lata jako client director zarządzał zespołem zajmującym się obsługą kluczowych klientów agencji, takich jako Danone, Auchan, HBO czy Continental. Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu, obsługując klienta Procter&Gamble na rynku polskim i krajach bałtyckich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj