TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polacy dołączyli do jury SABRE EMEA Awards

Paweł Bylicki – prezes Public Dialog oraz Rafał Czechowski – prezes Imago Public Relations dołączyli do jury SABRE Awards EMEA 2023. To jeden z największych, międzynarodowych konkursów branży public relations, organizowany przez PRovoke Media.
O autorze
1 min czytania 2022-12-01

Tegoroczna gala SABRE Awards odbędzie się w marcu we Frankfurcie. Nagrody są otwarte dla każdej kampanii public relations przeprowadzonej przynajmniej częściowo w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody SABRE są wyróżnieniem za najlepsze osiągnięcia w dziedzinie brandingu, zarządzania reputacją, a także kampanie public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię i planowanie, kreatywność rozwiązań oraz sposób pomiaru i oceny. Prace do tegorocznej edycji można zgłaszać do 9 grudnia na stronie: sabre.provokemedia.com/emea/index.

– SABRE Awards to konkurs, który od lat stanowi punkt odniesienia dla całej branży. Projekty nagradzane przez jury to wybitne realizacje zgłaszane zarówno przez agencje jak i marketerów. W tym roku będę szczególnie ciekawy nadesłanych zgłoszeń, ponieważ wszyscy wiemy jak ostatnie lata, ze względu na pandemię i sytuację geopolityczną, były wymagające, także dla ekspertów od komunikacji – powiedział Paweł Bylicki.

Paweł Bylicki to absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA), oraz Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej pod SKM SAR i IAB Poland. Posiada 17 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja- Przewodnik po teorii i praktyce” 2018. Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards, PR Wings, Effie Awards, a także Złotych Spinaczy i Innovation Awards (SKM SAR). W latach 2018-2019 Prezes Zarządu IPRN (International Public Relations Network).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj