Jestem kobietą – dowiedz się z naszego webinaru, jak działa marketing kulturowy!

Webinary

partnerem merytorycznym działu jest ClickMeeting

Jestem kobietą – dowiedz się z naszego webinaru, jak działa marketing kulturowy!

Marketing kulturowy to podejście, które generuje stabilne strategie w nieprzewidywalnych czasach. I dobrym przykładem jest tu kampania marki YES, nagrodzona Grand Prix Effie. Dowiedz się, jak zbudowano jej strategię. I to wprost od jej twórców – Stratosfery! Zapisz się na nasz bezpłatny webinar.

Chcesz stworzyć stabilną, wyróżniającą się markę? Marketing kulturowy (cultural branding) jest dla Ciebie. To właśnie za jego pomocą Stratosfera opracowała strategię kampanii „Jestem kobietą”, za co zdobyła Grand Prix Effie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O tym, jak działa marketing kulturowy i jak wyglądało opracowanie strategii YES, zapytasz dr. Krzysztofa Najdera, założyciela Stratosfery. Wraz ze Stratosferą przygotowujemy cykl 4 webinarów poświęconych marketingowi kulturowemu.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3gO5qjj

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak opracowano kampanię nagrodzoną Grand Prix Effie;
  • jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
  • jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.

Weź udział w webinarze już w piątek 20 grudnia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!

Poznaj naszego prelegenta

Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij