Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jestem kobietą – dowiedz się z naszego webinaru, jak działa marketing kulturowy!

Jestem kobietą – dowiedz się z naszego webinaru, jak działa marketing kulturowy!
Marketing kulturowy to podejście, które generuje stabilne strategie w nieprzewidywalnych czasach. I dobrym przykładem jest tu kampania marki YES, nagrodzona Grand Prix Effie. Dowiedz się, jak zbudowano jej strategię. I to wprost od jej twórców – Stratosfery! Zapisz się na nasz bezpłatny webinar.
O autorze
1 min czytania 2022-12-02

Chcesz stworzyć stabilną, wyróżniającą się markę? Marketing kulturowy (cultural branding) jest dla Ciebie. To właśnie za jego pomocą Stratosfera opracowała strategię kampanii „Jestem kobietą”, za co zdobyła Grand Prix Effie.

O tym, jak działa marketing kulturowy i jak wyglądało opracowanie strategii YES, zapytasz dr. Krzysztofa Najdera, założyciela Stratosfery. Wraz ze Stratosferą przygotowujemy cykl 4 webinarów poświęconych marketingowi kulturowemu.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3gO5qjj

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak opracowano kampanię nagrodzoną Grand Prix Effie;
  • jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
  • jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.

Weź udział w webinarze już w piątek 20 grudnia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!

Poznaj naszego prelegenta

Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się