Rusza XVII edycja Superbrands Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza XVII edycja Superbrands Polska

Dziewięćdziesiąt krajów, kilkadziesiąt tysięcy laureatów i tyle samo historii sukcesu spisanych w Albumach, nazywanych „bibliami brandingu” – Superbrands od 1994 roku wyłania i nagradza najsilniejsze marki na rynkach. Właśnie rusza XVII edycja projektu w Polsce.

Trzy ostatnie odsłony Superbrands Polska przypadły na czas pełen niekończących się wyzwań – dla konsumentów, gospodarek, rynków i firm. Pandemia, a później wojna w Ukrainie udowodniły, jak ważne są silne marki, które w niepewnych warunkach mają wiedzę i zasoby, by trwać, szukać rozwiązań i znajdować je. Marki, które inspirują i dają przykład zaangażowania; które potrafią zrezygnować z tego, co opłacalne, na rzecz tego, co ważne i dobre dla świata i ludzi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zgodnie z definicją Superbrand to „marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią̨ o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”. Uzyskanie statusu Superbrand wzmacnia pozycję marki, dodaje prestiżu oraz utwierdza jej użytkowników i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii – w przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia badaniu blisko 63% respondentów zadeklarowało, że chętniej sięga po produktu i usługi oznaczone Godłem Superbrands.

Metodologia wyboru marek-laureatek w ciągu 16 lat obecności projektu w Polsce stopniowo ewoluowała: początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie brandingu, marketingu i PR, obecnie rezultaty są wypadkową głosowania Rady Marek i największego w Polsce konsumenckiego badania siły i wizerunku marki, za którego realizację odpowiada wspomniany instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 3 tysięcy respondentów poddaje ocenie 2,5 tysiąca marek, pogrupowanych w ponad 100 kategoriach. Weryfikowane są między innymi: znajomość marki; odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich 12 miesiącach oraz opinie o niej i skłonność do jej polecenia.

Proces certyfikacji marek biznesowych odbywa się na zasadzie dwustopniowej kwalifikacji: w pierwszej kolejności tworzona jest długa lista marek, poddawana następnie pod głosowanie ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej, reprezentującej interesy pracodawców – w czterech obszarach: jakości produktów lub usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

Wszystkie marki, które przejdą rygorystyczny proces certyfikacji, otrzymają informację o wyróżnieniu tytułem Superbrands Polska 2023 oraz prawo do wykorzystania jej w działaniach PR. Zostaną także zaproszone, by dołączyć do Klubu Superbrands i skorzystać z przywilejów, jakie wiążą się z członkostwem: licencji na użycie Godła Superbrands Polska 2023, zamieszczenia historii sukcesu marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali Finałowej i wielu innych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij