Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pantone wybrał kolor roku 2023. Viva Magenta to odcień na „niekonwencjonalny czas”

Pantone wybrał kolor roku 2023. Viva Magenta to odcień na „niekonwencjonalny czas”
Kolorem nadchodzącego roku według Pantone będzie Viva Magenta, która „emanuje czystą radością, zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie bez ograniczeń”.
O autorze
1 min czytania 2022-12-02

Koniec roku to czas na ogłaszanie nadchodzących trendów we wzornictwie przez Pantone Color Institute. I tym razem grono 40 ekspertów przeanalizowało aktualne trendy w świecie designu, mody, kina, a także najważniejsze wydarzenia na arenie międzynarodowej, aby wybrać odcień zgodny z panującymi oczekiwaniami.

Podczas targów sztuki Art Basel w Miami Instytut Pantone ogłosił, że specjaliści postawili na energetyzującą Viva Magentę 18-1750. Jak tłumaczyła Laurie Pressman, wiceprezeska Pantone Color Institute, jest to kolor łączący „ciepłe i zimne odcienie, przeszłość i przyszłość, fizyczną i wirtualną rzeczywistość”.

Jest odważny, nieustraszony, przedstawia optymizm i radość – a wiemy, że wszyscy bardzo tego potrzebujemy – mówi Leatrice Eiseman, dyrektor wykonawcza Pantone Color Institute.

Viva Magenta nawiązuje do koloru PANTONE 18-1750 i jest przedstawiona jako kolor odważny, symbol siły i wigoru, który pomaga budować wewnętrzną siłę. Instytut Pantone podkreśla, że Viva Magenta została wybrana w dobie technologii i ciągłych zmian, jako „niekonwencjonalny odcień na niekonwencjonalny czas”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szukaliśmy koloru, który promuje radość oraz zabawę. Obecne życie jest niekonwencjonalne i pod wieloma względami stanowi wyzwanie, dlatego myślę, że szukamy rzeczy, które pomogą nam uciec od problemów – tłumaczyła Laurie Pressman.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po uroczystym ogłoszeniu koloru 2023 roku w Miami Beach odbyła się prezentacja jednego z pierwszych produktów w odcieniu Viva Magenty – smartfonu Motorola Edge 30 Fusion. Kolejne miesiące z pewnością pokażą, jak inne marki odtworzą najmodniejszy kolor roku w swoich projektach.

PS
Pantone nawiązało współpracę ze szwedzką marką Intimina i ogłosiło wprowadzenie nowego koloru, który nosi nazwę „okres”. Akcja zwraca uwagę na problem tabuizacji miesiączki

PS2
W palecie wyjątkowych kolorów Pantone znalazł się również „Brady Blue”. Intensywny niebieski zaprojektował amerykański futbolista Thomas  Brady, jako część promocji własnej marki odzieżowej