Stan marketingu B2B w Polsce [badanie]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stan marketingu B2B w Polsce [badanie]

Świat marketingu B2B zmienił się w ciągu ostatnich 2 lat. To, co do tej pory wydawało się niemożliwe – sprzedaż i spotkania zdalne – stało się normą, a naturalne metody pozyskiwania klientów, np. targi, konferencje czy spotkania bezpośrednie stały się bardziej ograniczone lub działają w innej formule.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy wiesz, że ponad 57% badanych profesjonalistów marketingu i sprzedaży B2B zwiększyło ilość działań online w czasie pandemii, a jednocześnie tylko 7% organizacji ma spisaną i wdrożoną strategię content marketingową?

Marketerzy chcą bazować w swojej pracy na danych. Tylko czy dane zbierane przez światowych gigantów i siłą rzeczy prezentujące perspektywę regionalną lub największych światowych gospodarek są adekwatne dla osób, które na ich podstawie mają podejmować decyzje lub rekomendować konkretne inwestycje?

Aby sprawdzić stan marketingu B2B na polskim rynku, zapytano profesjonalistów marketingu i sprzedaży m.in. o to:

  • Jak pandemia wpłynęła na obszar marketingu w Polsce?
  • Z jakimi wyzwaniami radzą sobie marketerzy?
  • W jaki sposób planują działania marketingowe i mierzą ich efektywność?
  • Jak pozyskują informacje o klientach?
  • Czy z jakich narzędzi korzystają w swojej codziennej pracy?

Już 15 grudnia br. podczas webinaru przedstawione zostaną wyniki badania „Stan marketingu B2B w Polsce”.

Cel badania

Celem badania było sprawdzenie jak pandemia zmieniła działania marketingowe i pracę marketerów oraz handlowców w B2B na naszym rodzimym rynku, a także jak trendy „zza oceanu” odzwierciedlają polską rzeczywistość.

Badanie obejmowało 6 obszarów:

  1. Strategia i planowanie działań marketingowych
  2. Wiedza o klientach
  3. Content marketing
  4. Zespół marketingowy
  5. Narzędzia w pracy marketerów
  6. Social Selling

Webinar na temat stanu marketingu B2B odbędzie się 15 grudnia (czwartek) o godz. 10:00.

Link do rejestracji na webinar: businessmarketer.pl/stan-marketingu-b2b

Osoby obecne podczas webinaru otrzymają raport „Stan Marketingu B2B w Polsce" w wersji PDF.

Organizatorzy badania

  • Justyna Kosuniak i Katarzyna Matuszewska-Jagiełło
    Budujemy buyer persony. Specjalizujemy się w badaniu procesów decyzyjnych klientów B2B według metodyki Buyer Persona Institute. Ponadto wspieramy klientów w tworzeniu treści i obsłudze komunikacyjnej. Prowadzimy firmę JuKa-Jasny Przekaz.
  • Łukasz Kosuniak
    Jestem praktykiem i konsultantem marketingu B2B. Pomagam firmom w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jestem autorem kilku książek, między innymi „ABC Marketingu B2B" i „To jest Social Selling".

Partner technologiczny badania

  • Webankieta

Patroni medialni badania

  • NowyMarketing
  • Marketer +
  • Marketing przy Kawie

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij