Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 26 mln Talenciaków trafiło do 10 600 szkół. Lidl podsumowuje akcję „Szkoły Pełne Talentów”

Do 12 listopada w sklepach Lidl Polska wydawano Talenciaki. Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, szkoły w całej Polsce otrzymają niebawem ponad 30 tysięcy nagród. Największym zainteresowaniem cieszą się akcesoria sportowe i sprzęt elektroniczny.
O autorze
1 min czytania 2022-12-07

Szkoły mogą wymieniać przypisane im Talenciaki na nagrody do 18 grudnia, jednak już teraz wyniki przedsięwzięcia wskazują na jego wielki sukces. Do akcji, której amabasadorami byli Anna i  Robert Lewandowscy, przystąpiło aż 10 600 szkół najwięcej z województw Śląskiego i Pomorskiego. Dotychczas zamówiły one  ponad 30 000  nagród, przy czym szczególną popularnością cieszą się akcesoria sportowe i  urządzenia elektroniczne.

Największe wrażenie robi jednak liczba Talenciaków, które klienci Lidl Polska przekazali poszczególnym placówkom: to aż 26 000 000!

– Akcja „Szkoły Pełne Talentów” wzbudziła ogromne zainteresowanie, z czego bardzo się cieszymy. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, ambasadorów i klientów, szkoły w całej Polsce otrzymują najpotrzebniejsze wyposażenie, w tym m.in. pomoce naukowe oraz sprzęt elektroniczny. Wierzymy, że dzięki temu wsparciu uczniom będzie łatwiej rozwijać swoje zainteresowania i realizować marzenia – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj