„Szkoły Pełne Talentów”: Lidl prezentuje nowe spoty z Anną i Robertem Lewandowskimi

Już dzisiaj, 5 września, Lidl Polska startuje akcją „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Sieć prezentuje nowe spoty przygotowane przez agencję GPD.
O autorze
1 min czytania 2022-09-05

W sieci pojawiły się już nowe spoty reklamowe z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich, które promują akcję mającą na celu dodatkowe zaopatrzenie polskich szkół.


Lidl Polska zaprosił do udziału w akcji wszystkie szkoły w Polsce. Zasady akcji są proste: od 5 września br. klienci sklepów Lidl Polska będą otrzymywać Talenciaki – specjalne vouchery. Na stronie lidl.pl/szkoly przekażą je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną wymienione zebrane Talenciaki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagród są dziesiątki: zaczynając od piłek, a kończąc na zaawansowanym sprzęcie multimedialnym. Dzięki temu każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje. Najnowszy projekt Lidl Polska ma odmienić na lepsze nie tylko warunki, w których uczą się miliony polskich dzieci, ale przede wszystkim ich przyszłość.

Wystarczy wydać 50 zł i kupić przynajmniej jeden owoc lub warzywo, aby dobyć Talenciaka. Każdy Talenciak to punkt dla wybranej placówki, a także los na loterii. W odbywającym się co dwa tygodnie losowaniu szkoły, niezależnie od swojej wielkości i położenia, będą miały szansę wygrać m.in. kompletnie wyposażone sale komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Wyniki losowań można śledzić na lidl.pl/szkoly. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się