Amazon.pl wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję świątecznych bluz zaprojektowanych we współpracy z duetem polskich projektantów Paprocki Brzozowski. Bluzy w wyrazistych, świątecznych kolorach humorystycznie nawiązują do bociana – symbolu polskiej, jak i ukraińskiej przyrody. Na bluzach umieszczono zabawny napis „STAY FOR X-MAS”, żartobliwie zachęcający te ptaki do spędzenia świąt Bożego Narodzenia w kraju, zamiast odlatywania na zimę w cieplejsze miejsca.
– Projektowanie limitowanej edycji bluz z motywem świątecznym dla Amazon.pl było naprawdę ekscytującą przygodą. Jesteśmy przekonani, że przypadną one do gustu polskim konsumentom szukającym doskonałych prezentów dla rodziny i przyjaciół czy idealnego stroju na wigilijną kolację lub świąteczny obiad. Wspólnie z Amazon.pl dołożyliśmy starań, aby zaprojektowany przez nas produkt dobrze oddawał świąteczny klimat, a przy tym był nieco przekorny – powiedział Marcin Paprocki, jeden z twórców marki Paprocki Brzozowski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cały dochód ze sprzedaży specjalnej kolekcji Amazon.pl i Paprocki Brzozowski zostanie przekazany na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Bluzy Amazon.pl i Paprocki Brzozowski zostały wyprodukowane w Polsce, z miękkiej w dotyku i zapewniającej komfort bawełny organicznej wysokiej jakości. Są dostępne wyłącznie na Amazon.pl w trzech rozmiarach: S/M, M/L i L/XL, w cenie 299 zł za sztukę. Liczba bluz jest ograniczona.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Bluzy są dostępne na Amazon.pl w ramach Amazon Prime.
Słuchaj podcastu NowyMarketing