Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dentsu X (dentsu Polska) z działaniami mediowymi dla marki Tom Ford

Wystartowały działania promujące luksusowe kosmetyki i zapachy od Tom Ford Beauty, w tym NOIR EXTREME PARFUM. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska).

W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym, od 5 grudnia 2022 marka Tom Ford Beauty uruchomiła kampanię wizerunkową, które potrwa do 24 grudnia. Jak tłumaczą twórcy „NOIR EXTREME PARFUM wyraża dwoistą naturę wyrafinowanego mężczyzny”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza kompozycja zapachowa jest śmiałą interpretacją zapachu NOIR EXTREME, wzbogaconą o podwyższoną dawkę pikantnego kardamonu podkreślonego ciepłą nutą imbiru z Shimoga oraz zmysłowym bogactwem fasoli tonka i drzewa gwajakowego. Portfolio marki Tom Ford Beauty dostępne jest w perfumeriach Douglas i Sephora, oraz na Douglas.pl i Sephora.pl.

 

Działania promocyjne obejmują emisję w mediach typu digital, promocję w social mediach, reklamy DOOH i prasie.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu X.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij