Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zbiórka 31. Finału WOŚP wystartuje w sklepach Lidl Polska już 15 grudnia

O autorze
1 min czytania 2022-12-12

Lidl Polska już po raz 14. gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy!  W tym roku sieć zaangażowała się w działania, które odbywają się pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych”, a celem akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. Zbiórka rozpocznie się 15 grudnia i potrwa aż do samego Finału, czyli niedzieli 29 stycznia 2023 roku. Tego dnia Lidl Polska tradycyjnie ogłosi na wizji sumę zebranych środków.

Przez 13 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, dzięki zaangażowaniu wolontariuszy, pracowników oraz klientów, sztab Lidl Polska przekazał na działania Fundacji aż 39 milionów złotych. W tym roku zbiórka na rzecz 31. Finału WOŚP w sklepach Lidl Polska odbędzie się już po raz 14. Będzie trwała od 15 grudnia aż do 29 stycznia. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20 proc. wszystkich zgonów. Według Światowej Organizacji Zdrowia, w 2017 roku sepsa wystąpiła u 49 milionów ludzi na świecie, a 11 milionów zmarło z jej powodu*.

– Zagramy z Lidl Polska już po raz czternasty – bardzo nas to cieszy! W trakcie tego Finału zbieramy środki na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który jest niezbędny w walce z sepsą. Dziękujemy za wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu akcji – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Już od czternastu lat dołączamy do szlachetnej inicjatywy, jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas dzięki zaangażowaniu naszych klientów oraz pracowników przekazaliśmy na rzecz Fundacji 39 milionów złotych. Wierzę, że w tym roku zebrana kwota również będzie ogromna, a dzięki niej polskie szpitale zostaną wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Oprócz zbiórki, cel 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy możemy wspomóc m.in. poprzez zakup gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem, które są dostępne w sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl Polska od 28 listopada. W sklepach znaleźć można m.in. t-shirty, kubki, magnesy, skarpetki czy torby materiałowe. Cały zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na cel 31. Finału WOŚP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

* www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się