eBilet z nową identyfikacją wizualną i unowocześnionym portalem

eBilet, jeden z liderów wśród serwisów biletowych w Polsce, po 7 latach wprowadza nową identyfikację wizualną oraz przedstawia unowocześniony portal eBilet.pl.
O autorze
2 min czytania 2022-12-13

Wciąż ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. W obecnej sytuacji rynkowej serwis biletowy musi odpowiadać na potrzeby klientów, nie tylko szeroką i łatwo dostępną ofertą, ale również funkcjonalnością portalu i dostosowaną identyfikacją wizualną.

eBilet przedstawia odmieniony portal i nową komunikację wizualną. Dynamiczny, prosty logotyp, energetyzujące kolory mają pobudzać i tak jak eBilet, dawać emocje.

– Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych – mówi Edyta Sidwa, prezeska eBilet.

Odświeżony portal eBilet.pl jest bardziej przejrzysty i intuicyjny dla użytkownika. Ulepszona została także wersja mobilna strony. Dzięki nowemu układowi strony głównej użytkownik znajduje się w centrum i przestaje być ograniczany kategoriami wydarzeń. Klienci, którzy nie mają jeszcze sprecyzowanych planów otrzymują dawkę inspiracji w postaci różnorodnych, rekomendowanych imprez. Natomiast bardziej wyeksponowana wyszukiwarka pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem daty i lokalizacji – osoby planujące spędzić weekend na Mazurach, mogą w prostszy sposób sprawdzić co dzieje się w okolicy i zorganizować swój czas wolny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy wygląd otrzymały również bilety, vouchery, materiały marketingowe oraz wszelka ekspozycja marki podczas obsługi imprez. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja na_ty, a projekt nowego serwisu MDA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozrywka na trudne czasy, czyli show must go on

W pierwszych trzech kwartałach 2022 r. eBilet dystrybuował bilety na 48 tys. imprez, o ponad 260% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. (porównanie z okresem przed epidemicznym). Pod względem łącznej liczby zorganizowanych imprez dominowały teatry. Nie dziwi jednak, że najwięcej sprzedanych biletów dotyczyło koncertów i sportowych imprez masowych np. Męskie Granie, Open’er Festival, koncerty Dawida Podsiadło czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet. Czy to oznacza, że w dobie kryzysu, rosnącej inflacji, a co za tym idzie podwyższonych kosztów produkcji wydarzeń i cen biletów publiczność nie zamierza rezygnować z rozrywki i chce wydawać więcej na wydarzenia kulturalne i sportowe?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28% w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy – mówi Bartosz Troński, wiceprezes eBilet. – Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika – dodaje.