Wciąż ponad 3 mln użytkowników miesięcznie poszukuje na eBilet pomysłów na spędzanie wolnego czasu. W obecnej sytuacji rynkowej serwis biletowy musi odpowiadać na potrzeby klientów, nie tylko szeroką i łatwo dostępną ofertą, ale również funkcjonalnością portalu i dostosowaną identyfikacją wizualną.
eBilet przedstawia odmieniony portal i nową komunikację wizualną. Dynamiczny, prosty logotyp, energetyzujące kolory mają pobudzać i tak jak eBilet, dawać emocje.
Zobacz również
– Wspólne biuro, nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu. Chcemy, by nasi klienci kojarzyli zakupy na eBilet z wygodą i bezpieczeństwem, które są naszymi wspólnymi wartościami w Grupie Allegro. W przyszłości będziemy jeszcze mocniej rozwijać synergie w zakresie przedsprzedaży na topowe wydarzenia i zniżek dla Smartowiczów, merchu artystów, szybkich dostaw, nowoczesnych usług w tym usług finansowych – mówi Edyta Sidwa, prezeska eBilet.
Odświeżony portal eBilet.pl jest bardziej przejrzysty i intuicyjny dla użytkownika. Ulepszona została także wersja mobilna strony. Dzięki nowemu układowi strony głównej użytkownik znajduje się w centrum i przestaje być ograniczany kategoriami wydarzeń. Klienci, którzy nie mają jeszcze sprecyzowanych planów otrzymują dawkę inspiracji w postaci różnorodnych, rekomendowanych imprez. Natomiast bardziej wyeksponowana wyszukiwarka pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem daty i lokalizacji – osoby planujące spędzić weekend na Mazurach, mogą w prostszy sposób sprawdzić co dzieje się w okolicy i zorganizować swój czas wolny.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Nowy wygląd otrzymały również bilety, vouchery, materiały marketingowe oraz wszelka ekspozycja marki podczas obsługi imprez. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja na_ty, a projekt nowego serwisu MDA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozrywka na trudne czasy, czyli show must go on
W pierwszych trzech kwartałach 2022 r. eBilet dystrybuował bilety na 48 tys. imprez, o ponad 260% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. (porównanie z okresem przed epidemicznym). Pod względem łącznej liczby zorganizowanych imprez dominowały teatry. Nie dziwi jednak, że najwięcej sprzedanych biletów dotyczyło koncertów i sportowych imprez masowych np. Męskie Granie, Open’er Festival, koncerty Dawida Podsiadło czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet. Czy to oznacza, że w dobie kryzysu, rosnącej inflacji, a co za tym idzie podwyższonych kosztów produkcji wydarzeń i cen biletów publiczność nie zamierza rezygnować z rozrywki i chce wydawać więcej na wydarzenia kulturalne i sportowe?
– Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28% w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy – mówi Bartosz Troński, wiceprezes eBilet. – Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika – dodaje.