WhatsApp wprowadza pierwsze rozwiązania reklamowe w swojej historii. W ofercie komunikatora pojawiły się m.in.:
- płatne subskrypcje dla użytkowników, którzy zyskają w ten sposób dostęp do dodatkowych treści,
- możliwość promowania wybranych kanałów,
- a także reklamy w whatsappowych statusach.
Promowanie będzie się odbywało na zasadzie sugerowania użytkownikom kanałów, które mogłyby ich zainteresować. Ich wybór odbędzie się na podstawie wcześniejszych aktywności. Jeśli zaś chodzi o model subskrypcyjny, to zostanie on objęty miesięczną opłatą.
Całkowitą nowością na WhatsAppie jest funkcja dedykowana firmom i właścicielom kanałów, którzy od tej pory będą mogli wykupić reklamę w sekcji „Status”. Wszystko po to, aby docierać do większej niż dotychczas liczby potencjalnych klientów i odbiorców.

Szczegóły: https://business.whatsapp.com/whatsapp-ads.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing