E-commerce od A do Z: SHWRM.PL

E-commerce od A do Z: SHWRM.PL

W cyklu E-commerce od A do Z pokazujemy, jakie działania marketingowe stosowane są w polskich sklepach internetowych i jaka jest ich efektywność. Staramy się przedstawiać przykłady najbardziej skutecznych akcji. O SHWRM.PL opowiadają Jan Stasz i Michał Juda.

Nasza przygoda z SHOWROOMEM zaczęła się w październiku 2011. W ramach prowadzonej przez nas agencji interaktywnej Filemon&Baucis, stworzyliśmy z myślą o zaprzyjaźnionej marce modowej, aplikację do sprzedaży na Facebooku. Postanowiliśmy sprawdzić czy jest zapotrzebowanie na takie narzędzie i podczas łódzkiego FashionWeek pokazaliśmy nasze rozwiązanie młodym projektantom. Po dwóch dniach rozmów tylko jedna z około stu obecnych tam marek nie była zainteresowana współpracą. To dało nam impuls do rozwijania projektu. W styczniu 2012, kiedy kilkadziesiąt marek korzystało już z naszej aplikacji postanowiliśmy stworzyć agregator www, dzięki któremu będziemy mogli pokazać ich produkty w jednym miejscu. Niedługo później uzyskaliśmy wsparcie inwestycyjne funduszu HardGamma Ventures. Dzięki temu rozwijamy się jeszcze szybciej. Obecnie mamy niemal 500 klientów, jesteśmy największą platformą e-commerce skupiającą niezależną polską modę, nasz zespół liczy 12 osób. W czerwcu uruchomiliśmy wersję anglojęzyczną. Liczba zamówień spoza granic kraju systematycznie rośnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Allegro:

Nie prowadzimy sprzedaży za pośrednictwem Allegro.

Blogosfera:

Współpracujemy z blogerami i blogerkami modowymi, oferując im system afiliacyjny, jak również udział w dedykowanych działaniach promocyjnych. Prowadzimy również własny blog, który niedawno zmienił formułę i przeszedł kompletny redesign.

Cross-marketing:

Działania cross-marketingowe prowadzimy wyłącznie z markami i projektantami, korzystającymi z naszej platformy e-commercowej. Oferujemy im szerokie możliwości, zarówno w kwestii działań online, jak i offline.

Darmowa dostawa:

Jesteśmy zintegrowani z systemem logistycznym firmy UPS, dzięki czemu projektanci mogą w łatwy sposób wysyłać przesyłki kurierskie. Darmową dostawę obecnie oferujemy w ramach specjalnych akcji promocyjnych.

E-mail marketing:

Wszyscy dotychczasowi klienci otrzymują regularny newsletter, w którym prezentujemy im nowości oraz aktualne promocje. Do wysyłki newslettera korzystamy z serwisu MailChimp.

Facebook:

Wszyscy projektanci obecni w SHOWROOMIE korzystają z naszej aplikacji, która pozwala im sprzedawać produkty bezpośrednio w zakładkach stron fanowskich. W ten sposób generowanych jest ponad 20% obrotów na platformie.

Własną społeczność na Facebooku budujemy wokół strony facebook.com/shwrm, wspierając się działaniami reklamowymi. Dotychczas przeprowadziliśmy jeden duży konkurs na stronie fanowskiej, który spowodował znaczny przyrost liczby fanów oraz wzrost zasięgu postów. Mamy także konto na Pintereście

Groupon i inne serwisy zakupów grupowych:

Nie korzystamy z tego typu rozwiązań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij