Po co nerdom niemiecki? Nowa kampania Goethe-Institut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Po co nerdom niemiecki? Nowa kampania Goethe-Institut

Ruszyła nowa odsłona kampanii Goethe-Institut „Niemiecki dla wymagających“. Do poprzednich kreacji dołączyli nerdzi, czyli „komputerowcy“.

Wygląda na to, że język programowania to nie jedyny, który może znać retroprogramista.  Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Tym samym fani Amstrada i Pegasusa uzupełnili wachlarz osobowości występujących w kampanii Goethe-Institut – czyli trekkerów (fanów Star Treka), steampunkowców (miłośników wiktoriańskiego science fiction) i motocyklistów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania widoczna jest w klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Dodatkowo kraciaste koszule kampanii zobaczyć można na warszawskich uczelniach i w akademikach. Kampania ma też swoją odsłonę w mediach społecznościowych.

Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.

FanPage Goethe-Institut Warszawa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij