Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

Przed nami styczniowa edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 31.01, w godzinach 15:00 - 16:35. W agendzie trendy w e-marketingu na 2023 r. i aż dwie prezentacje na temat sztucznej inteligencji. Trwa rejestracja!
O autorze
3 min czytania 2023-01-23

Podczas 35. edycji DIMAQ Voice prelegentki podsumują rok 2022 i przedstawią trendy na ten rok w digitalu, zaprezentują narzędzie do tworzenia obrazów AI, stworzą obraz reklamowy i porównają razem z nami, czy jest lepszy od agencyjnego, przedstawią prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji.

Wystąpią: Urszula Salawa z RTB House, Gabi Benesz i Ada Skowronek z GoldenSubmarine, oraz Dorota Pielak, LGL – IP LAW w Warszawie.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja. Zapraszamy!

Agenda

Prelekcja I, godz. 15:05
„Podsumowanie 2022 i trendy na 2023 w digital marketingu”
Urszula Salawa, business development manager, RTB House,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mijający rok w digital marketingu stał pod znakiem elastyczności, personalizacji, dostarczenia konsumentowi dokładnie tego czego potrzebuje bez zbędnych komunikatów, ale także śmielszego wykorzystania AI w reklamach. Co czeka marketerów oraz firmy w 2023 roku? Jakie trendy zdominują rynek online’owego marketingu?

Z tej prelekcji dowiesz się:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. Podsumowanie trendów 2022
  2. Przedstawienie trendów na 2023
  3. Co nas czeka w 2023 w digital marketingu?

Prelekcja II, godz. 15:35
„Agencja czy AI – kto lepszy w kreacji reklamowej?”
Gabi Benesz, creative group head i Ada Skowronek, motion designer, GoldenSubmarine

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy art directorzy i graficy powinni się martwić o swoją zawodową przyszłość? Czy już wkrótce zastąpi ich sztuczna inteligencja? Poznamy narzędzie do tworzenia obrazów AI, wspólnie stworzymy obraz reklamowy i porównamy, czy jest lepszy od agencyjnego.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  1. Mocne i słabe strony obrazów AI
    Odpowiemy na pytanie z czym na dziś AI radzi sobie znakomicie, a czego jeszcze powinna się nauczyć? Rozpatrzymy kompozycję, światła, cienie, kolory, faktury i anatomię.
  2. Gdzie i w jaki sposób wygenerować obraz w AI? Pokażemy w jaki sposób formułować monity tekstowe dla programu, aby osiągnąć najlepsze efekty.
  3. Kreacja agencyjna
    Wspólnie z uczestnikami opiszemy, co widzimy na obrazie stworzonym przez team kreatywny i sformułujemy jego opis dla sztucznej inteligencji.
  4. Tworzenie kreacji przez AI
    Wprowadzimy opis do programu i przejdziemy przez rozmaite iteracje obrazu.
  5. Gdzie już jest obecna sztuczna inteligencja, a na co jeszcze czekamy?
    Pokażemy, że każdy dzień przynosi coś nowego – od kolejnej, ulepszonej wersji programu, przez różnego rodzaju narzędzia wykorzystujące AI i źródła, z których być może, lada dzień będziemy mogli korzystać

Prelekcja III, godz. 16:05
„Prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji, w kontekście odpowiedzialności za godną zaufania AI.”
Dorota Pielak, partner w kancelarii prawa własności intelektualnej LGL – IP LAW w Warszawie

W projektach opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym kluczową rolę odgrywają dane: jak najlepszej jakości i w jak największej ilości. Gdy dane są nieprawidłowe, wynik działania sztucznej inteligencji będzie wypaczony. Pozyskiwanie danych do projektów opartych na AI ma wiele aspektów prawnych, choćby dlatego, że różne rodzaje potrzebnych danych często będą objęte prawami własności intelektualnej osób trzecich. Prawidłowość i legalność danych w projektach AI jest istotnym elementem odpowiedzialności za tzw. godną zaufania AI, której ramy prawne tworzy właśnie Unia Europejska.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  1. Kiedy dane potrzebne do rozwoju projektu AI chronione są różnymi formami własności intelektualnej, takimi jak np. bazy danych, dane osobowe, utwory, znaki towarowe; jak pozyskać poszczególne rodzaje danych chronionych.
  2. Przypadki danych „otwartych” – np. tzw. dozwolony użytek do celów TDM, ustawa o danych otwartych.
  3. Współdzielenie danych między partnerami we wspólnych lub wielostronnych projektach AI – kto ma prawa do wyników AI, kto ponosi odpowiedzialność.
  4. Kilka słów o zarządzaniu danymi w projektach AI na gruncie przyszłego rozporządzenia UE o AI.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla uczestnika i prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/.

Bezpłatnej rejestracji można dokonać na tej stronie.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmowane są zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z widownią DIMAQ Voice, nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku! Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu
Partner Technologiczny: LiveWebinar