Mint Media z kampanią dla Perły

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mint Media z kampanią dla Perły

Agencja interaktywna Mint Media realizuje dla Perły strategię komunikacyjną w social mediach. Działania promocyjno-reklamowe obejmują: tworzenie angażujących treści na fanpag’a Perła, jego moderację, organizację konkursów, a także kampanie reklamowe CPC na Facebooku.

Oprócz standardowego  formatu reklamowego w kampanii pojawiają się dark posty z formatów: page post ad, page post video ad, page like ad.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikacja marki na Facebooku i koncepcja kreatywna profilu korespondują ze spotem telewizyjnym Perły i claimem „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Lokalny patriotyzm Lubelszczyzny i odwołanie do tradycji łączą się z ogólnopolską kampanią realizowaną w standardowych kanałach dotarcia oraz social mediach. Położenie akcentu na chwile spędzone z bliskimi, wartości przyjaźni i rodzinnej atmosfery, podkreślają autentyczność marki oraz tworzą wyjątkową interakcję z odbiorcami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij