Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów linii lotniczych Ryanair.

Do najważniejszych zadań agencji będzie należeć między innymi opracowanie strategii mediowej i obsługa kampanii mediowych we wszystkich kanałach komunikacji. Zakres współpracy z irlandzkim przewoźnikiem obejmuje 12 rynków europejskich, w tym Polskę. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

– Cieszy nas ten sukces jak i nowe wyzwanie. Ta wygrana to dowód na to, że jesteśmy skuteczną agencją mediową działającą na najwyższym światowym poziomie, dlatego jedna z największych i najpopularniejszych europejskich marek chce z nami współpracować. Jesteśmy pewni, że ta współpraca przyniesie wymierne efekty biznesowe dla naszego klienta – mówi Ilona Szynkowska, group account director, dentsu Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij