Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik w Warszawie

„Akceptacja. Pielęgnacja. Relaksacja”. To hasło widnieje na oknie nowo otwartego butiku przy Mokotowskiej 28 – miejscu, w którym przeplatają się filozofie dwóch polskich marek, Your KAYA i lekko.
O autorze
1 min czytania 2023-01-25

Pokochaj swoje ciało, a będzie Ci o niebo lżej

Your KAYA to specjaliści od naturalnej pielęgnacji ciała, w tym okolic intymnych, oraz ekologicznej menstruacji – w ich sklepie online znaleźć można kosmetyki dedykowane wrażliwej skórze oraz stuprocentowo bawełniane, certyfikowane środki menstruacyjne.

Marka lekko wsławiła się wysokiej jakości olejkami CBD i produktami odprężającymi, takimi jak pachnące kule do kąpieli czy żelki łagodzące objawy PMS.

Ich niewątpliwa kompatybilność zaowocowała otwarciem pierwszego łączonego butiku Your KAYA i lekko:

– Nie jest to przypadkowa współpraca. Dostrzegliśmy, że razem jesteśmy w stanie zaoferować klientkom coś naprawdę niepowtarzalnego – opowiada Magda Mach, brand managerka w Your KAYA. – Dosłownie każda osoba wchodząca do butiku poczuje się w pełni zaopiekowana. Znajdzie u nas nie tylko organiczne podpaski i olejki CBD, ale także kadzidła prosto z Bali, wegańskie świece, konopny olejek intymny, peeling do okolic bikini, a nawet profesjonalne kosmetyki do twarzy – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obie marki wierzą, że nowe miejsce na mapie Warszawy wzbudzi entuzjazm wśród ich stałych obserwatorów_ek, ale również nowych osób, które nie miały jeszcze z nimi styczności:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Już dziś zapraszamy do butiku każdego, kto lubi lekko żyć – zachęca Mariusz Mac, założyciel lekko. – Jest wiele klientów, którzy cenią sobie dotykanie, wąchanie, doświadczanie produktu na żywo, dlatego wszystkie nasze produkty oraz cała standardowa oferta Your KAYA znajdują się na półkach. Nic, tylko wpadać i próbować!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się