TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Value Media rozpoczyna 14 rok współpracy z marką Amica

Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 roku. Tym samym agencja już 14 rok z rzędu utrzymuje status partnera biznesowego marki AGD.
O autorze
1 min czytania 2023-01-25

Value Media, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się obsługą 360 marki Amica  — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na ten rok jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego.

Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube.

– Value Media każdego roku podczas obrony budżetu udowadnia, że jest silnym strategicznie partnerem, który przy tak długofalowej współpracy wciąż utrzymuje świeże podejście do naszej komunikacji, a przy tym realizuje wszystkie cele biznesowe. To był kolejny przetarg, podczas którego otrzymaliśmy kompleksowe materiały z analizą rynku, trendów i konkretne plany wsparte parametrami i deklarowanymi estymacją na kluczowych dla nas KPI –  tak argumentuje wybór agencji Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.

Przed nami bardzo trudny rok 2023, sytuacji ogólnej stagnacji biznesu, którą w branży AGD także odczuwamy. Wybraliśmy zaangażowanego partnera ze znakomitą efektywnością w digitalu i rozpoznaniem w reklamie TV, przy którego wsparciu uda nam osiągnąć założone cele wizerunkowe i sprzedażowe, bo monetyzacja planowanych aktywności z obszaru mediów będzie dla nas szczególnie ważna – dodaje Paweł Rydz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze aktywności online  w 2023 roku wystartują już w drugiej połowie stycznia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing