Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maria Kordalewska rozpoczyna współpracę z Focus Nation jako business relation manager

Od stycznia br. Maria Kordalewska, jako business relation manager odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych agencji Focus Nation i budowanie relacji z rynkiem.
O autorze
1 min czytania 2023-01-25

Maria posiada 10-letnie doświadczenie agencyjne (UTE Group, In Dreams, OBP), pracowała także w mediach (tv, agencje prasowe, dziennikarstwo podróżnicze). Przez wiele lat zajmowała się organizacją wyjazdów typu Incentive, także eventami, wsparciem sprzedaży, programami motywacyjnymi dla pracowników oraz sprzedażą (New Business). Od 2020 roku prowadzi projekty i koordynuje procesy w Biurze Rzecznika Finansowego.

– Zdolności organizacyjne i komunikacyjne Marii mogłem poznać przy akcji pomocowej dla uchodźców z Ukrainy na początku wojny. Maria stworzyła od zera punkt pomocowy na warszawskim Torwarze, który koordynowała przez cały okres jego funkcjonowania. Zarządzała także pomocą w budynku Ilmet przy rondzie ONZ i założyła Stowarzyszenie Tor Warszawskiej Pomocy. Koordynowała pracę wolontariuszy, a także pomoc humanitarną organizując zbiórki darów do punktów w Polsce i na Ukrainie. Udało nam się razem zrobić dużo, pomagając tysiącom ludzi. Cieszę się, że Maria dołącza do naszego zespołu – mówi Rafał Kupidura, CEO IF Nation Group.

Maria jest absolwentką dziennikarstwa, doktorem nauk o mediach i komunikacji społecznej (Uniwersytet Warszawski).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj